سرانه ورزشی در بناب برای هر نفر ۵۷ سانتیمتر/ برگزاری بیش از ۴۳ کارگاه آموزش مهارت‌های ازدواج در سال ۱۴۰۰
سرانه ورزشی در بناب برای هر نفر ۵۷ سانتیمتر/ برگزاری بیش از ۴۳ کارگاه آموزش مهارت‌های ازدواج در سال ۱۴۰۰
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان بناب 57 سانتیمتر است، گفت: اماکن ورزشی شهرستان بناب جوابگوی نیاز جوانان و نوجوانان نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مجید یزدانی صبح امروز در جلسه کارگروه امور جوانان شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به وضعیت بهبود اوضاع کرونایی و فروکش شدن اتشار این ویروس منحوس شرایط برای برگزاری اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان بناب فراهم شده است.

وی افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت شهرستان بناب در چند حوزه ساماندهی امور جوانان، حوزه مشارکت‌های مردمی، حوزه ازدواج و اوقات فراغت از جمله مواردی هستند که برای نوجوانان و جوانان شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از برگزاری بیش از ۴۳ کارگاه آموزش مهارت‌های ازدواج در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این آموزش ها با همکاری نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، کمیته امداد و دهیاری ها برگزار گردید و در این دوره ها حدود ۸۹۲ نفر آموزش حوزه ازدواج را گذراندند.

سید مجید یزدانی با اشاره به اینکه در حال حاضر متاسفانه سرانه ورزش برای هر نفر در شهرستان بناب ۵۷ سانتی متر  می باشد، اظهار داشت: متاسفانه این مقدار سرانه ورزشی بسیار پایین است و به همین دلیل اماکن ورزشی شهرستان بناب جوابگوی مطالبات و نیاز نوجوانان و جوانان و سایر اقشار نمی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با تاکید به اینکه توجه نهادهای مربوطه می بایست بیشتر در مناطق کم برخوردار باشد، گفت: قطعاً برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی