سرانه ورزش روستاها نسبت به استاندارد ها بسیار پایین است/ ضرورت توجه ویژه به آموزش در ورزش همگانی
سرانه ورزش روستاها نسبت به استاندارد ها بسیار پایین است/ ضرورت توجه ویژه به آموزش در ورزش همگانی
بخشدار مرکزی شهرستان بناب گفت متاسفانه سرانه ورزشی در روستا بسیار پایین است اما با این وجود بخشداری مرکزی شهرستان بناب با همکاری دهیاران به دنبال توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در روستا هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بناب با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیمات و برنامه های ورزشی در روستاها به طور طبیعی پیش نرفتند، گفت: نه تنها شهرستان بناب بلکه کل کشور با شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا روستاهای شهرستان بناب از این موضوع مستثنی نیستند.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: البته پروژه های عمرانی در روستاهای شهرستان بناب به نحو احسن پیشرفته داشتند و ما در بعضی از حوزه ه ها از برنامه نیز جلوتر هستیم و توانستیم در حوزه پروژه های عمرانی روستایی جزو شهرستان های برتر استان و کشور باشیم.

رضا لعلی با بیان اینکه بخشداری مرکزی شهرستان بناب با همکاری دهیاران آماده کمک به توسعه به ورزش روستاها هستند، گفت قطعاً با کاهش شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی خوبی برای ورزش روستاها در نظر گرفته خواهد شد که البته اخیراً در برخی از روستاها مسابقاتی مانند فوتبال و سایر رشته ورزشی برگزار شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با بیان اینکه سرانه ورزشی در روستاها نسبت به استانداردها بسیار پایین است گفت: درآمد بخشداری در روستاها بسیار بسیار پایین است و قابل مقایسه با درآمدهای شهرداری ها نیست اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به نحوه احسن ورزش را در روستاها گسترش بدهیم.

رضا لعلی در پایان بر لزوم ورزش همگانی به صورت علمی و اصولی تاکید کرد و گفت: متاسفانه گاها به دلیل عدم آگاهی و عدم رعایت اصول استاندارد افراد گاهاً در ورزش های همگانی با آسیب دیدگی مواجه می شود که انتظار داریم افراد نخبه و کارشناسان ورزشی با همکاری رسانه‌ها در این موضوع در فرهنگ سازی ورزش علمی و اصولی تلاش کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی