سردار سلیمانی در وعده و عمل صادق بود/ تشییع باشکوه حاج قاسم نشان داد مردم خادمانشان را می‌شناسند
سردار سلیمانی در وعده و عمل صادق بود/ تشییع باشکوه حاج قاسم نشان داد مردم خادمانشان را می‌شناسند
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: اخلاق، کردار، اخلاص و دوری از دنیا، مجاهدت، هزینه کرد خود برای انقلاب، مردم دوستی، برخورد مهربانانه و قبولی در تمام امتحانات از ویژگی‌های سردار سلیمانی بودند.

به گزارش صدای بناب به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی برای تمام مسئولان نظام اسلامی یک الگوی تمام عیار بودند که ویژگی‌های ممتازی داشتند.

وی ادامه داد: اخلاق، کردار، اخلاص و دوری از دنیا، مجاهدت، هزینه کرد خود برای انقلاب، مردم دوستی، برخورد مهربانانه و قبولی در تمام امتحانات از ویژگی‌های سردار سلیمانی بودند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه سردار سلیمانی در رفتار، گفتار، عمل و وعده صادق بود، ابراز داشت: این اخلاص شهید سلیمانی بود که از او سلیمانی ساخت. در همین تبریز وقتی خبر شهادت سردار به مردم رسید حضور باشکوه مردم در نماز جمعه و در راهپیمایی بعد از آن نشان از عظمت و شناخت ایشان داشت.

وی ادامه داد: این راهپیمایی به قدری عظیم بود که رهبر انقلاب همان روز در دیدار خانواده شهید سلیمانی گفت که اگر مردم کرمان دسته‌های عزاداری راه انداختند عجیب نیست چون ایشان اهل کرمان است اما تبریز چه؟

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: یا مراسم تشییع شهید سلیمانی را به یاد دارید که چه باشکوه بود که این موضوع نشان می‌دهد مردم مسئولین کارآمد و خادمشان را می‌شناسند.

  • منبع خبر : آناج