سرقت سنگ قبر در گلشن شهدای امام حسن (ع) بناب!!/ شهروندان از عدم رسیدگی به این آرامستان گلایه مند هستند
سرقت سنگ قبر در گلشن شهدای امام حسن (ع) بناب!!/ شهروندان از عدم رسیدگی به این آرامستان گلایه مند هستند
برخی از خانواده های اموات دفن شده در گلشن شهدای امام حسن (ع) از سرقت سنگ قبرها خبر داده و از از عدم رسیدگی به وضعیت این آرامستان گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، برخی از خانودهای اموات دفن شده در گلشن امام حسن (ع) بناب خبر از سرقت قسمت های مختلف سنگ های قبر مرمر در این آرامستان خبر می دهند و از اینکه گلشن شهدای امام حسن (ع) نگهبان ندارد، گلایه مند بودند.

یکی از خانواده های اموات دفن شده در گلشن امام حسن (ع) در گفتگو با خبرنگار صدای بناب ضمن ارسال عکس از قبر پدر خود گفت: در کناز سنگ قبر اصلی پدرم سنگ های مرمری که روی آن ها نوشته ای وجود نداشت،  سرقت شده، به طوری که قبر پدرم درحال تخریب است و باید مجدد برای آن سنگ بخریم.

همچنین برخی از خانواده باراها به رسانه مردمی صدای بناب پیام داده اند در گلشن شهدای امام حسن (ع) بناب، آب و یا ظرفی که برای شستشوی قبور استفاده می شود وجود ندارد و خانوده ها مجبورند از منازل خود ظروف آب را به سختی و مشقت حمل و به این آرامستان بیاورند.

در یک کلام قصد داریم بگوییم وضعیت فعلی گلشن شهدای امام حسن (ع) شهرستان بناب شایسته مردم بناب و شهدای شهرستان نیست و انتظار داریم مسئولان مربوطه به حرمت خون شهدا و همچنین سایر اموات دفن شده در این آرامستان هر چه سریع تر نسبت به پیگیری سرقت سنگ قبرها و سایر مشکلات موجود بخصوص گذاشتن نگهبان و رفع سایر مشکلات در گلشن شهدای امام حسن (ع) بناب اقدام کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی