سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد ریالی در شهرستان بناب/  تحریم علت اصلی افزایش گرانی سکه و دلار/ ضرورت اصلاح ساختار انتخاباتی کشور/ آسفالت ریزی های گسترده سال جاری در بناب بی نظیر بود/ تلاش خود را برای بکارگیری نیروهای بومی در صنایع و ادارات بناب انجام دادیم/ استخر مسجد راه کربلا وقفی و برای مردم شهرستان است
سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد ریالی در شهرستان بناب/  تحریم علت اصلی افزایش گرانی سکه و دلار/ ضرورت اصلاح ساختار انتخاباتی کشور/ آسفالت ریزی های گسترده سال جاری در بناب بی نظیر بود/ تلاش خود را برای بکارگیری نیروهای بومی در صنایع و ادارات بناب انجام دادیم/ استخر مسجد راه کربلا وقفی و برای مردم شهرستان است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری بیش از 100 هزار میلیارد ریالی در شهرستان بناب در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری بنابی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده از طرف دفتر حوزه انتخابیه بنده افزایش دیدارهای مردمی بوده که در همین راستا طی ۳۰ ماه گذشته بیش از ۹۰دیدار مردمی انجام شده است که به نوبه خود بالاترین میزان دیدار مردمی در بین نمایندگان کل کشور محسوب می شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بحث جهش مسکن و قوانین مربوطه توسط مجلس شورای اسلامی را یکی از مهمترین اقدامات این دوره از مجلس عنوان کرد و گفت: در همین راستا قوانین خوبی برای ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن در کشور شده است که دولت می‌تواند از این اختیارات استفاده کند.

شیخ رضا باقری بنابی اصلاح قوانین انتخاباتی در سطح کشور را امری مهم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مجلس و سایر مسئولان کشور برای اصلاح کلی انتخابات به صورت ریشه‌ای عمل کرده و انتخابات را از حوزه فردی به سمت انتخابات حزبی و گروهی ببرند چراکه امروزه اکثر کشورها نیز انتخابات را به صورت حزبی و منطقه‌ای برگزار می کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به شهرستان بناب گفت: این جلسات دارای ثمرات بسیار خوبی بود که در همین راستا ۱۵۰ میلیارد تومان برای بارانداز های کشاورزی شهرستان بناب تخصیص داده شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعاونی  مسکن پروژه ۴۴۲۷  واقع در شهرک ولیعصر عج که ۲۸۰ واحد در حال احداث می باشد برای هرکدام با موافقت مدیر کل بنیاد مسکن کشور در سفر خود به این شهرستان ۱۰۰ میلیون تومان برای هر واحد تسهیلات با بازپرداخت ۲ درصد موافقت شد.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به وضعیت و مشکلات موجود در شهرک ولیعصر عج گفت: به دنبال این هستیم که شهرک ولیعصر را به صورت یک شهرک مستقل و با اعتبارات دولتی مستقل و به صورت هیئت مدیره ای تبدیل کنیم که قطعاً این کار باعث افزایش خدمات،  رشد و جذب مردم بیشتر به منطقه خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث سرمایه گذاری در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه در حال حاضر چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان بناب در حوزه‌های فولاد، کشاورزی و از آن مهمتر اتصال راه آهن جمهوری اسلامی ایران به شهرک صنعتی و سایر نقاط شهرستان شده است.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه گذاری ها اقدامات بسیار خوبی برای حفاظت از محیط زیست و منابع آبی انجام شده است؛ به طور مثال نیروگاه بناب و چند واحد صنعتی دیگر می بایست از پساب فاضلاب شهرستان بناب به عنوان منابع آبی خود استفاده کرده و برای خود تصفیه خانه احداث کنند و این اقدامات در حال انجام می باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب مبنی بر افزایش قیمت‌های افسار گسیخته دلار، سکه و خودرو طی سه ماه اخیر گفت: بحث گرانی و تورم و بالا رفتن قیمت خودرو به موضوع تحریم برمی گردد چرا که تحریم باعث بروز چنین مشکلاتی برای کشور شده است و امیدواریم هرچه زودتر کشور از تحریم های ظالمانه و غیر منصفانه نجات پیدا کند.

باقری بنابی در پایان در پاسخ به بحث به کارگیری نیروهای بومی در صنایع شهرستان بناب و همچنین شبهات پروژه استخر تازه احداث شده در حاشیه مسجد کربلا گفت: به کارگیری نیروهای بومی از وعده های انتخاباتی بنده بوده و در همین راستا اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و همچنین در مورد استخر جنب مسجد راه کربلا لازم به ذکر است که این مجتمع تفریحی متعلق به مردم بوده و تنها اراضی آن بصورت وقفی و با کمک منابع طبیعی و سرمایه گذاری مجتمع فولاد صنعت بناب در حال احداث است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی