سفر معاون حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به شهرستان بناب+ تصاویر
سفر معاون حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به شهرستان بناب+ تصاویر
معاون حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به شهرستان بناب سفر و از سالن نیمه کاره باستانی مجتمع ورزشی ولایت بناب بازدید کرد.

به گزارش صدای بناب، صبح امروز میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی و حقوقی امور استانهای وزرات ورزش و جوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستانی از

قره سید رومیانی معاون پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در ادامه حضور خود در شهرستان بناب به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولین ارشد شهرستان از استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بازدید کرد.

گفتنی است؛ بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان بناب از جمله بازدید از سالن نیمه کاره خانه برق جدید،سالن روستای چپقلو و سالن (تازه کند زوارق کوته مهر) از برنامه های سفر یکروزه معاون پارلمانی و امور حقوقی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در شهرستان بناب است.

در ادامه این سفر یک روزه، میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان به همراه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب دیدار و گفتگو کردند.

قره سید رومیانی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با بیان این که رویکرد این دولت مردمی انتخاب مدیران انقلابی و توانمند است، ابراز امیدواری کرد با این رویکرد، برای تحول، گسترش و توسعه ورزش و حمایت از جوانان بیشتر از پیش تلاش خواهد شد.

حبیب ستوده نژاد، گزارشی اجمالی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در خصوص شهرستان ها ارایه کرده و از وجود استعدادهای برتر ورزشی و قهرمانان نام آور در شهرستان بناب خبر داد.

در این جلسه،امام جمعه شهرستان بناب در خصوص ترویج فرهنگ اسلامی در ورزش استان سخن گفته و افزود: نیاز جامعه کنونی ما ترویج اخلاقیات اسلامی در بین ورزشکاران و جوانان برتر است که برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را تایید می کند.

باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب در این دیدار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی