برخی منافع ملی را نادیده می‌گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهند/ از قرارداد مالی گردشگری خاتم‌الانبیا (ص) در آذربایجان شرقی حمایت می‌کنیم
برخی منافع ملی را نادیده می‌گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهند/ از قرارداد مالی گردشگری خاتم‌الانبیا (ص) در آذربایجان شرقی حمایت می‌کنیم
نماینده مردم بناب در مجلس در رابطه با قرارداد مالی گردشگری توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی گفت: برخی منابع ملی را نادیده می‌گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهند.

به گزارش صدای بناب به نقل از برنا «محمد باقری بنابی»، نماینده مردم بناب در مجلس،  در رابطه با قرارداد مالی گردشگری توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی گفت: در قرارداد مالی گردشگری برای توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار در گروه مالی مشارکت دارد، این یک قرارداد حیاتی و مهم برای توسعه استان آذربایجان شرقی و شمال غربی قلمداد می شود و می تواند، در آینده یکی از قطب‌های فولادی کشور قرار گیرد.

او ادامه داد: حاشیه های ایجاد شده پیرامون این قرارداد بی اساس و بی منطق است که متاسفانه در کشور از چنین حاشیه هایی کم نداریم و گاها توسعه استان ها را با مشکل مواجه می کند. قرارگاه خاتم الانبیا جایگاه حقوقی دارد و می تواند، برای حل مشکلات کشور قدم بردارد و در اشتغال و سرمایه گذاری کشور تاثیرگذار باشد.

باقری بنابی بیان کرد: متاسفانه برخی، منابع ملی را نادیده می گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می دهند. در رابطه با این قرارداد هم، برخی منافع حزبی خود را مدنظر قرار می دهند و به حاشیه ها دامن می زنند. همه افراد و دلسوزان کشور و نظام از این چنین قراردادهایی حمایت کنند تا کشور سروسامان پیدا کند.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی‌ اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور برای توسعه و پیشرفت کشور اقداماتی انجام داده است. برخی که منافع شان تامین‌ نمی شود و به خطر می افتد، به حاشیه سازی ورود می کنند؛ این قرارداد یک کار بزرگ و مبارکی است و از آن حمایت می کنیم.