سودهای بانکی در کشور رنگ و بوی حمایت از تولیدکنندگان را ندارند
سودهای بانکی در کشور رنگ و بوی حمایت از تولیدکنندگان را ندارند
مدیر عامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به سودهای نامتعارف بانکی در کشور گفت: متاسفانه سودهای بانکی کاملا به ضرر تولیدکنندگان و صنعتگران هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب،  به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر جواد فشنگچی در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان بناب با حضور امام جمعه، مدیر کل سازمان صمت استان و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران در روزهای سخت و تحریم های ناجوانمردانه ایستادگی کرده و زحمات زیادی را برای رونق تولید کشور کشیدند.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر ضمن گلایه شدید از وضعیت نامتعارف سودهای بانکی در کشور گفت: متاسفانه تسهیلاتی که به صنعتگران داده می شود بالای 18 درصد می باشد و این در حالی است که در سایر کشورها تسهیلاتی با سود بسیار پایین و تک رقمی به تولیدکنندگان خود می دهند.

وی تصریح کرد: سودهای بانکی موجب می شوند تولیدکنندگان و صنعتگران به شدت متضرر و گاها واحدهای کوچک تر به دلیل مشکلات ناشی از تسهیلات به سمت ورشکستگی حرکت کنند.

جواد فشنگچی در پایان با اشاره به تاثیر مستقیم تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان در کاهش نرخ بیکاری گفت: امیواریم با حمایت مسئولان و تلاش مضاعف تولیدات  در آینده بسیار نزدیک جشن عدم بیکاری در شهرستان بناب را بر پا کنیم.

 

انتهای پیام/ ز