شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در بناب شناسایی شد
شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در بناب شناسایی شد
فرماندار بناب گفت: شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در شهرستان بناب شناسایی و عوامل آن احضار شدند.

به گزارش صدای بناب به نقل از مهر، شهریار فتحی عصر چهارشنبه در گفتگویی با خبرنگاران از شناسایی و احضار چند نفر اعضای شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در شهرستان بناب خبرداد، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان و با همکاری دستگاه قضایی چند نفر در این ارتباط احضار و برخورد لازم با آنها به عمل آمد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش رأی خیانت به کشور و مردم است، لذا دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بر نحوه فعالیت و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها اشرافیت کامل دارند و اگر مواردی از تخلف در این زمینه مشاهده شود، با متخلفان برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و سالم جزو اولویت اصلی مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان است.

به گفته فتحی، در انتخابات پیش رو شیطنت‌های فضای مجازی نیز با جدیت رصد و مورد رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در ادامه به نامزدهای انتخابات شوراها و طرفداران آنها توصیه کرد ضمن پرهیز از تخریب همدیگر مسئولین را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

فتحی در پایان یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خرید و فروش احتمالی رأی در اولین فرصت عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان را در جریان گذاشته و همکاری لازم را به عمل آورند.