شبکه شاد نمی تواند تمامی نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان را برآورده کند/ تعداد زیادی از دانش آموزان بنابی فاقد تبلت و یا گوشی هوشمند هستند
شبکه شاد نمی تواند تمامی نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان را برآورده کند/ تعداد زیادی از دانش آموزان بنابی فاقد تبلت و یا گوشی هوشمند هستند
مدیر مدرسه شهدای بناب از نواقص متعدد شبکه شاد در جهت آموزش تحصیلی دانش آموزان خبر داد و گفت: متاسفانه این شبکه تا به حال نتوانسته تمامی نیازهای تحصیلی دانش آموزان اقوام مختلف را برآورده کند.

قادر عبدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به مشکلات و نواقص متعدد شبکه شاد اظهار داشت: متاسفانه این فضای آموزشی گاها دچار مشکلات متعددی می شود و نمی تواند نیاز تحصیلی دانش‌آموزان را برآورده کند.

مدیر مدرسه شهدای بناب عدم توجه به آموزش برای قومیت‌ها و استعدادهای مختلف در این فضای آموزشی را یکی از مشکلات اساسی آن عنوان کرد و گفت: کشور ایران وسیع و دارای اقوام، زبانها و گویشهای مختلف می باشد که  این شبکه با توجه به آموزش تنها تعدادی از معلمان خاص از سراسر کشور، برخی از دانش‌آموزان را با مشکل مواجه کرده است.

وی عدم آنتن دهی اینترنت در نقاط مختلف شهرستان بناب را یکی دیگر از مشکلات اساسی  شبکه آموزش شاد عنوان کرد و گفت: متاسفانه مکرراً شاهد هستیم این شبکه به دلیل قطع اینترنت دچار اختلال می شود و فضای آموزشی با مشکل مواجه می گردد.

عبدی نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند توسط برخی از دانش آموزان سطح شهرستان بناب را از مشکلات اساسی در این حوزه عنوان کرد و گفت: متاسفانه معلمان از طریق فضای مجازی با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و همچنین شبکه شاد نیز می بایست از طریق همین سامانه مجازی دنبال شود که بیش از ۲۰۰۰ نفر دانش آموزان بناب طبق شنیده ها فاقد گوشی یا تبلت هستند و نمی توانند آن را تهیه کنند.