شروع عملیات عمرانی اتوبان بعثت از ۱۵ اردیبهشت تهیه نقشه برای جمع آوری آب های سطحی علت تاخیر شروع این پروژه شد
شروع عملیات عمرانی اتوبان بعثت از ۱۵ اردیبهشت تهیه نقشه برای جمع آوری آب های سطحی علت تاخیر شروع این پروژه شد
معاونت عمرانی شهرداری بناب از شروع عملیات عمرانی اتوبان بعثت حد فاصل میدان امیرکبیر تا میدان معلم از ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

سعید کیانپور دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص خبر منتشر شده از تاخیر به وجود آمده در شروع عملیات عمرانی اتوبان بعثت حد فاصل میدان امیرکبیر تا میدان معلم گفت: کارهای تحقیقاتی و نقشه کشی این پروژه انجام شده است و به امید خدا تا ۱۵ اردیبهشت عملیات عمرانی این پروژه آغاز خواهد شد.

معاونت عمرانی شهرداری بناب تحقیقات و نقشه کشی جهت مهار آبهای سطحی در این منطقه را علت تاخیر در شروع عملیات عمرانی عنوان کرد و گفت: در بررسی های انجام گرفته متوجه شدیم مشکل آب های سطحی در این منطقه وجود خواهد داشت لذا با توجه به تجاری شدن اراضی این منطقه این مشکل می بایست هر چه زودتر حل می‌شد.

وی در خصوص جابجایی درختان این منطقه در فروردین ماه به منطقه قره قشون گفت: با توجه به اینکه کارشناسان بهترین زمان برای جابجایی و ریشه گیری مچدد درختان را اوایل سال اعلام کرده بودند، شهرداری نیز با هدف ریشه گیری مجدد این درختان کار جابجایی آنها را در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان انجام داد.

معاونت عمرانی شهرداری بناب در پایان اجرای این پروژه را بسیار ضروری و مفید دانست و گفت: با عریض شدن این اتوبان شاهد کاهش تصادفات و همچنین زیباسازی ورودی شهر از طرف میدان امیرکبیر تا میدان معلم خواهیم بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی