شروع فعالیت کتابخانه‌های عمومی بناب تنها با ۵۰ درصد ظرفیت/ از پذیرش مراجعه کنندگان بدون ماسک معذوریم/ اعضای کتابخانه تنها می توانند از سالن‌های مطالعه استفاده کنند
شروع فعالیت کتابخانه‌های عمومی بناب تنها با ۵۰ درصد ظرفیت/ از پذیرش مراجعه کنندگان بدون ماسک معذوریم/ اعضای کتابخانه تنها می توانند از سالن‌های مطالعه استفاده کنند
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب از بازگشایی کتابخانه های سطح شهرستان با ظرفیت 50 درصدی خبر داد.

علی قانع ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب ، با اشاره به بازگشایی کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار داشت : طبق دستورالعمل های صادر شده کتابخانه ها موظف هستند تنها با ۵۰ درصد از ظرفیت فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: این بدان معناست که به طور مثال سالن مطالعه با صد نفر ظرفیت تنها می تواند تا اطلاع ثانوی ۵۰ نفر را پذیرش کند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب استفاده از ماسک و سایر مواد ضدعفونی کننده را در هنگام مراجعه به کتابخانه های عمومی ضروری عنوان کرد و گفت : با توجه به افزایش شیوع کرونا در سطح استان از پذیرش افرادی که بدون ماسک و عدم رعایت نکات بهداشتی به کتابخانه مراجعه کنند معذور خواهیم بود.

قانع با تاکید بر اینکه در صورت مراجعه بیش از حد ظرفیت به کتابخانه‌ها طرح نوبت بندی را اجرا خواهیم کرد گفت : با توجه به نزدیک بودن آزمون کنکور سراسری انتظار می رود مراجعه کنندگان بیشتری به کتابخانه‌ها مراجعه کنند لذا در این صورت مجبور خواهیم بود اعضا را به‌ صورت نوبت بندی پذیرش کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی کتابخانه های عمومی شهرستان بناب هر روز گندزدایی و ضدعفونی خواهند شد، گفت: از دانش آموزان دانشجویان و سایر علاقه مندان به کتاب انتظار داریم در این ایام در خصوص رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی همکاری لازم را با کادر کتابخانه ها داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد شیوع کرونا به واسطه کتاب خوانی نباشیم.

انتهای پیام/امید مردم خواه