شروع  فعالیت 7 مرکز مثبت زندگی در راستای افزایش خدمات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در بناب
شروع  فعالیت 7 مرکز مثبت زندگی در راستای افزایش خدمات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در بناب
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب از افتتاح و بهره برداری ۷ مرکز مثبت زندگی در سطح شهر بناب با هدف توزیع عادلانه خدمات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بناب خبر داد.

محمدرضا اعلائی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تبریک مجدد به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: بهزیستی شهرستان بناب با هدف افزایش توزیع عادلانه خدمات بین مددجویان تحت پوشش ۷ مرکز مثبت زندگی را درسطح شهر بناب افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب هدف از تشکیل مراکز مثبت زندگی در سطح شهر بناب را افزایش آگاهی عمومی افراد جامعه از وظایف فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: این مراکز با اهداف کاهش ترددهای غیرضروری، افزایش خدمات در بستر فناوری اطلاعات و جمع بندی آنها در پرونده های الکترونیکی تاسیس شده اند که قطعا به نفع مددجویان تحت پوشش خواهد بود.

اعلائی با تاکید بر اینکه پرونده های خانواده های تحت پوشش بهزیستی بناب در نقاط مختلف شهرستان بین این 7 مرکز مثبت زندگی توزیع و تقسیم می شود گفت: مددجویان منبعد می توانند به راحتی به نزدیک ترین مرکز مثبت زندگی خود که پرونده آن ها آنجا تشکیل شده است مراجعه و از خدمات بهزیستی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب با اشاره به خدمات و فعالیت های قابل ارائه در مراکز مثبت زندگی گفت: در این مراکز خدماتی مانند ثبت درخواست فرزند خواندگی و تشکیل پرونده، مصاحبه با مددجویان، اخذ و بررسی مدارک، بازدید منازل، پیگیری امور مددکاری، تحلیل تشخیص و اولویت های نیازهای مددجو و ارائه پیشنهادهای برنامه کمکی و سایر خدمات ارائه می گردد.

محمدرضا اعلائی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه بهزیستی شهرستان بناب با هدف جلوگیری از تولد فرزندان دارای معلولیت اقدامات و برنامه ریزی های بسیار خوبی را انجام داده است گفت: بهزیستی شهرستان بناب دارای مشاوره ژنتیک است و خانواده های تحت پوشش و به خصوص آنهایی که دارای افراد دارای معلولیت هستند قبل از ازدواج و قبل از بارداری ضمن گذراندن کلاس های آموزشی در صورت نیاز به مراکز ژنتیکی ما مراجعه و تمام هزینه های آنها توسط بهزیستی پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در پایان همکاری تمامی مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بناب با مراکز مثبت زندگی را ضروری عنوان کرد و گفت: از مددجویان انتظار داریم به صورت کامل با مراکز مثبت زندگی بهزیستی بناب همکاری و در تشکیل پرونده اطلاعاتی با آنها کمک کنند که قطعاً موجب افزایش و بهبود خدمات این مرکز خدمات رسان خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی