شروع مجدد عملیات آماده سازی شهرک ولیعص ر با اعتبار بیش از 155 میلیارد ریال
شروع مجدد عملیات آماده سازی شهرک ولیعص ر با اعتبار بیش از 155 میلیارد ریال
رئیس اداره راه و شهرسازی بناب گفت: عملیات آماده سازی سایت های ۶ و ۷ شهرک از قبیل جدول گذاری و تسطیح و آسفالت معابر شهرک ولیعصر بناب با اعتبار 125 میلیارد ریال آغاز شد.

مهدی نژاد خلیلی صبح امروز در گفتگو با صدای بناب، در خصوص مشکلات شهرک ولیعصر اظهار داشت: به اطلاع شهروندان عزیز علی الخصوص ساکنین غیور و بزرگوار شهرک ولیعصر می رساند، با تلاش و همت شیخ رضا باقری بنابی و فرماندار شهرستان عملیات آماده سازی شهرک ولیعصر بناب که قریب به ۱۵ سال به دلیل اختلاف با پیمانکار متوقف شده بود، ضمن تسویه با پیمانکار سابق و برگزاری مناقصه جدید و انتخاب پیمانکار جدید آغاز شد‌.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب گفت: عملیات آماده سازی سایت های ۶ و ۷ شهرک از قبیل جدول گذاری و تسطیح و آسفالت معابر و همچنین آسفالت مجدد راه دسترسی شهرک از ابتدای زیرگذر تا مقابل مسجد ولیعصر و روبروی شرکت تعاونی ۴۴۲۷ با اعتبار بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال از طریق برگزاری مناقصه به پیمانکار جدید واگذار شد و هم اکنون پیمانکار در سایت ۷ مشغول تجهیز کارگاه و شروع عملیات می باشد.

وی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی عمران و آبادی شهرک ولیعصر را وظیفه ذاتی اداره می داند و قطعا در روزها و ماههای آتی شاهد تحولات زیادی در راستای عمران این شهرک خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب در پایان گفت: در نهایت از تلاش ها و زحمات نماینده محترم شهرستان حاج آقا باقری که وجودشان مایه خیر و برکت کثیر برای شهرستان می باشد، خالصانه تشکر و قدردانی می نمایم.