شروع پروژه روشنایی محور بناب _ عجب شیر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال / آمادگی ۱۰۰درصدی اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فصل سرما و مواجهه با بحران
شروع پروژه روشنایی محور بناب _ عجب شیر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال / آمادگی ۱۰۰درصدی اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فصل سرما و مواجهه با بحران
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از شروع عملیات روشنایی محور بناب عجبشیر به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی سلیمانی فر صبح امروز در جلسه بحران شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب دارای ۸۰ کیلومتر راههای شریانی و ۱۳۵  کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی است، گفت: در محورهای ذکر شده روزانه بیش از ۹۰ هزار خودرو تردد می‌کنند و جزء پرترددترین مسیرهای استان محسوب می شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از انجام پروژه روشنایی محور بناب به عجب شیر به طول ۴ کیلومتر خبر داد و گفت: روشنایی این محور هم اکنون در حال انجام است که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال که با تلاش شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب و فرمانداری از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جذب شده است در حال انجام می باشد.

 

 وی از آمادگی کامل این نهاد خدمات رسان در مواقع بحران و شروع فصل سرما خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۴ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۲۱ نفر از پرسنل آموزش دیده این اداره به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب افزود: تمامی مقدمات و موارد مورد نیاز جهت خدمات به مردم در فصل سرما و بارش برف و باران تدارک دیده شده است و به طور کلی اکیپ راهداری برای فصل سرما صد درصد آمادگی دارد.

 

 

سلیمانی فر از آماده سازی ۲۵۰۰ تن نمک و ذخیره سازی آن ها برای هنگام بارش برف و یخبندان جاده ها خبر داد و گفت: این مقدار برای محور های مواصلاتی بناب و راه های روستایی میباشد اما از دهیاران و بخشداری درخواست داریم برای معابر داخل روستا ها نمک مورد نیاز را ذخیره کنن.

وی افزود: مقدار قابل توجهی آسفالت سرد تهیه شده است تا هنگام فصل سرما در صورت وجود چاله و دست انداز توسط راهداران ترمیم شوند تا مشکلی برای رانندگان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در پایان ضمن تاکید مجدد بر اینکه این نهاد خدمات رسان به صورت شبانه‌روزی در طول سال آماده خدمت به مردم است، گفت: از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت بارش برف و یخبندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام / داود زیبائی