شروع گشت های مشترک نوروزی کنترل و نظارت بر بازار عید بناب+ تصاویر
شروع گشت های مشترک نوروزی کنترل و نظارت بر بازار عید بناب+ تصاویر
گشت های ویژه نوروزی نظارت و کنترل بر بازار شهرستان بناب با مشارکت های نهادهای نظارتی همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال آغاز شد.

 حبیب خان بابایی در حاشیه این بازرسی در گفتگو با صدای بناب، اظهار داشت: طرح نظارتی با هدف بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان از روزهای ابتدایی اسفند ماه شروع شده است و با مشارکت تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی شهرستان بناب تا ایام بعد از عید و همچنین ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه قیمت ها در تمام صنف ها به صورت روزانه و با دقت کنترل می شوند، تصریح کرد: پیشگیری و مبارزه با تخلف‌های صنفی وبهداشتی، کنترل ونظارت بر وضعیت بازار کالا وخدمات، جلوگیری از تخلف احتمالی و رسیدگی فوری به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی از اهداف این طرح نظارتی است.

وی در پایان گفت: از عموم همشهریان درخواست داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و عدم ارائه صورت حساب از واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان بناب اطلاع بدهند تا با متخلفان در کوتاه ترین زمان ممکن برخورد شود.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی