شرک خوراک دام و طیور آذردانه فاقد فاضلاب صنعتی است
شرک خوراک دام و طیور آذردانه فاقد فاضلاب صنعتی است
رئیس اداره محیط زیست بناب تولید فاضلاب صنعتی و رها سازی آن به نهرهای آب و آلوده کردن محیط زیست توسط شرکت خوراک دام و طیور آذر دانه را تکذیب کرد.

صیاد لطفی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در واکنش به اظهار نظرهایی در خصوص اینکه فاضلاب شرکت خوراک دام و طیور آذر دانه بناب وارد نهر آبیاری و کشاورزی می‌شود، اظهار داشت: به عنوان متولی اصلی حفاظت از محیط زیست اعلام می‌کنیم که شرکت آذر دانه بناب فاقد هرگونه فاضلاب صنعتی است.

وی افزود: وقتی شرکتی مانند آذر دانه فاضلاب صنعتی را تولید نمی کند قطعا نمی تواند فاضلاب صنعتی را وارد نهرهای کشاورزی کرده و محیط زیست را به خطر بیاندازد.

وی خاطر نشان کرد: لذا افرادی که نسبت به اظهار نظر در خصوص ورود فاضلاب صنعتی این شرکت به درون نهرها و همچنین آلوده کردن محیط زیست اقدام می کند بهتر است ابتدا از این نهاد رسمی و دولتی استعلام کرده و سپس نسبت به این موضوع و انتشار برخی از مطالب در فضای مجازی اقدام کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب با تاکید بر اینکه نهادهای امور آب شهرستان بناب و همچنین اداره محیط زیست به عنوان متولیان اصلی تشخیص ورود فاضلاب و سایر آلودگی ها به منابع آبهای کشاورزی و شرب می باشند، اظهار داشت: اگر موضوعی وجود داشته باشد قطعاً کارشناسان امور آب از محل نمونه برداری و در صورت تایید مبنی بر وجود فاضلاب آن را به محیط زیست گزارش و ما نیز طبق قانون با افراد خاطی برخورد خواهیم داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی کارخانجات و صنایع موظف به رعایت نکات زیست محیطی هستند،اظهار داشت: قطعاً صنایعی که فضای سبز خوب و کافی برای محل کار خود احداث به محیط‌زیست شهرستان کمک کنند جزو صنایع سبز ما محسوب خواهند شد.

انتهای گزارش / داود زیبائی