شهردار بناب در واکنش به گلایه مندی شهروندان از عدم آسفالت ریزی برخی از کوچه ها و محلات شهر
شهردار بناب در واکنش به گلایه مندی شهروندان از عدم آسفالت ریزی برخی از کوچه ها و محلات شهر
شهردار بناب گفت: با توجه به تقاضا و بالا بودن نیاز شهر به آسفالت، می‌بایست سال دیگر نیز آسفالت ریزی در اولویت اصلی قرار بگیرد.

فرید پناهی در گفتگو با رسانه مردمی صدای بناب، در خصوص اعتراضات شهروندان بنابی از عدم آسفالت ریزی برخی از کوچه ها و محلات که سبب بروز مشکلات در فصل بارش باران و سرما شده است،اظهار داشت: شهروندان عزیز در جریان باشند که امسال بیشترین حجم آسفالت ریزی در تاریخ بناب در این شهر انجام شده است.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت ریزی و برنامه‌های اصلی در این خصوص تازه شروع شده و شهرداری به دنبال اتمام این پروژه می باشد، گفت: امسال توانستیم حجم آسفالت ریزی بسیار بالایی را در محلات بناب داشته باشیم اما با توجه به تقاضا و بالا بودن نیاز شهر به آسفالت، می‌بایست سال دیگر نیز آسفالت ریزی در اولویت اصلی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همزمان با فصل سرما و بارش باران امکان آسفالت‌ریزی گسترده در شهر بناب وجود ندارد، گفت: سعی خواهیم کرد در فصل زمستان شن ریزی و لکه‌گیری های سطحی و موقت انجام دهیم و قطعاً برنامه اصلی و اساسی از آغاز فصل کاری یعنی اردیبهشت آغاز خواهد شد.

فرید پناهی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی محلات مستعد آسفالت ریزی شناسایی و در اولویت قرار گرفته اند، گفت: شهروندان عزیز بنابی مطمئن باشند که آسفالت ریزی در سال ۱۴۰۲ نیز اولویت اصلی شهرداری بناب خواهد بود و از شهروندان عزیز انتظار داریم در این خصوص عجله نداشته باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی