شهرستان بناب با دارا بودن شرایط زرد کرونایی، مشکلی در خصوص راهپیمایی روز قدس نخواهد داشت/ هنوز برای برداشتن ماسک زود است
شهرستان بناب با دارا بودن شرایط زرد کرونایی، مشکلی در خصوص راهپیمایی روز قدس نخواهد داشت/ هنوز برای برداشتن ماسک زود است
رئیس شبکه بهداشت شهرستان گفت: بناب با دارا بودن شرایط زرد کرونایی، مشکلی در خصوص راهپیمایی روز قدس نخواهد داشت، اما هنوز برای برداشتن ماسک زود است .

به گزارش صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام وضعیت زرد کرونا در شهرستان، گفت: آن گونه که آمارهای استانی حاکی از آن است، بستری کرونایی در استان با ۱۷ درصد افزایش روبرو بوده است که خوشبختانه این شرایط برای شهرستان بناب وجود ندارد و وضعیت کرونا در بناب، در سطح قابل قبولی واقع شده است.

وی با تاکید مجدد بر پرهیز از «عادی انگاری شرایط» افزود: متاسفانه تصور مردم به گونه ای است که گویا کرونا تمام شده و همین امر باعث کمرنگ شدن واکسیناسیون در شهرستان گردیده است؛ این در حالی است که واکسیناسیون گروه‌های هدف باید همچون سابق ادامه داشته و اهمیت آن حفظ گردد.

رئیس شبکه بهداشت بناب با ترسیم تصویری کلی از آینده پیش‌روی کرونا تصریح کرد: بنابه گزارش وزارت بهداشت، در صورت ادامه روند حال حاضر، دور دیگری از واکسیناسیون سراسری را در شهریور ماه اجرایی خواهیم کرد و بعد از آن، واکسیناسیون کرونا همچنین واکسیناسیون آنفولانزا به صورت سالیانه خواهد بود.

« هنوز برای برداشتن ماسک، زود است» دکتر وحید رضایی با خاطر نشان کردن اهمیت رعایت پروتکل‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و ضرورت استفاده از ماسک، گفت: مقالات علمی ارائه شده و تجربیات تبادل شده متخصصان در سراسر جهان، گویای این مطلب است که استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، همچنان خط قرمز سلامت افراد تلقی میگردد.

وی ضمن اعلام آماده باش کامل بیمارستانهای بناب گفت: حتماً با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، در راهپیمایی روز قدس حاضر خواهیم شد و شهرستان بناب در حال حاضر با واقع شدن در شرایط زرد کرونایی، مشکلی در خصوص راهپیمایی نخواهد داشت.

 انتهای پیام/ ندا خانی