شهرستان بناب همچنان بدون بخشدار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
شهرستان بناب همچنان بدون بخشدار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
با گذشت حدود 5 ماه از انتصاب رضا لعلی به عنوان دوازدهمین فرماندار بناب اما همچنان شاهد نبود بخشدار و معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ طی حکمی از استانداری آذربایجان شرقی رضا لعلی به عنوان دوازدهمین فرماندار شهرستان بناب معرفی و منصوب گردید.

از آنجایی که رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب قبل از در اختیار گرفتن سمت فرمانداری بناب به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بناب فعالیت می کرد و کارنامه بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت اما طی این مدت شهرستان بناب همچنان بدون بخشدار است.

با وجود این که رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب تسلط کاملی به تمام امورات بخشداری دارد اما پر وضوح است که روستاهای شهرستان بناب که چیزی حدود بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت شهرستان را در خود جای داده اند نیازمند سکاندار و هماهنگ کننده در امورات روستایی هستند.

قطعاً با روی کار آمدن بخشدار جدید شهرستان بناب علاوه بر کاهش وظایف فرماندار، که حجم کاری بسیار سنگینی را بر عهده دارد، دهیاران و شوراهای روستاهای شهرستان بناب نیز می توانند مشکلات و مطالبات خود را هر چه راحت تر با بخشدار جدید در میان گذاشته و شاهد تسهیل در امورات روستایی باشند.

لازم به ذکر است علاوه‌بر صندلی بخشداری شهرستان، بناب ماه هاست که صندلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز خالی مانده است و قطعاً انتخاب شخصی با تجربه به عنوان این معاونت مهم و حساس می تواند در امورات یاری رسان فرمانداری شهرستان بناب باشد.

در پایان امیدواریم با همدلی مسئولان استان و شهرستان بناب هر چه سریع‌تر بخشدار مرکزی شهرستان بناب و همچنین معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب انتخاب و منصوب شوند که قطعاً در ارتقای کیفیت خدمات و توسعه شهرستان بناب موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی