شهروندان می توانند هنگام خرید کالا از فروشنده فاکتور خرید مطالبه کنند/ شروع گشت های نوروزی در بناب
شهروندان می توانند هنگام خرید کالا از فروشنده فاکتور خرید مطالبه کنند/ شروع گشت های نوروزی در بناب
رئیس اداره صمت بناب گفت: شهروندان هنگام خرید هر گونه کالا می توانند از فروشنده فاکتور خرید از شرکت یا کارخانه را مطالبه کنند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابائی عصرامروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب از شروع طرح نظارتی نوروز از پانزدهم اسفند تا ۱۵ فروردین و حتی پس از آن خبر داد و گفت: قطعاً طی این ایام گشت های نظارتی به صورت ویژه افزایش خواهند یافت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در خصوص وضعیت گرانی برخی از اقلام و کالاها در بناب اظهار داشت: گرانی برخی کالاها و مایحتاج مردم تنها مخصوص بناب نبوده و در سایر شهرستان ها نیز این کالاها افزایش قیمت داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اصناف و کسبه شهرستان بناب موظف به درج قیمت و ارائه فاکتور به مشتریان هستند گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم حتما به درج قیمت و حتی فاکتور خرید توجه کنند و فروشندگان موظف هستند فاکتور قانونی را به مشتریان نشان بدهند که در غیر اینصورت با جریمه سنگین مواجه خواهند شد.

حبیب خان بابایی تصریح کرد: متاسفانه برخی از اصناف و کسبه سوء استفاده کرده و کالاها را بالاتر از نرخ مشخص شده به فروش می رسانند و بطور مثال لباس فروشها  تنها می‌توانند ۲۰ تا ۲۳ درصد سود به قیمت خرید کالای خود اضافه کنند و در غیر اینصورت تخلف کردند و با جریمه مواجه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه در ایام پایانی سال تا حدود زیادی  شاهد ثبات قیمت ها هستیم گفت: تنها ناراحتی ما در خصوص قیمت گندم می باشد که امیدواریم جهاد کشاورزی در این خصوص تدابیر لازم را اندیشیده باشد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی