شوراها کارتیمی را در اولویت قرار بدهند / انتخاب شهردار برجسته از مهم ترین وظایف شورا
شوراها کارتیمی را در اولویت قرار بدهند / انتخاب شهردار برجسته از مهم ترین وظایف شورا
فرماندار بناب گفت: شوراها برای موفقیت و خدمت رسانی به مردم کار تیمی و مشورت گروهی را سر لوحه کار خود قرار دهند که قطعاً با کار انفرادی اهداف پیش نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی ظهر امروز ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیر و تشکر از مسئولان محترم شهرستان بناب گفت: اعضای شوراهای دوره پنجم که در دوره ششم حضور ندارند هیچ وقت از صحنه نمی روند و هر جایی که بحثی باشد در آنجا حضور دارند و در دوره ششم از تجربیات آنها استفاده خواهیم کرد و اینجانب از طرف مردم و مسئولان از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار شهرستان بناب افزود: اعضای شورای ششم شهرستان بناب باید در انتخاب شهردار و دهدار نهایت وسواس را داشته باشند چرا که سرنوشت شهر به دست اینها سپرده می شود. اگر انتخاب دقیق باشد در طی یک دوره چندین شهردار انتخاب نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: رای مردم حق الناس است و واقعا باید قدر رای مردم دانسته شود. اعضای شورای شهر نباید برای اینکه خودشان را مطرح کنند مسئولان قبلی را تخریب کنند. بلکه باید از تجربیات مسئولان قبلی نهایت استفاده را بکنند.

فرماندار شهرستان بناب به استفاده از مشاوران و متخصصان باتجربه در طی مراحل کار اشاره کرد و گفت: چرا که اصلی ترین خزانه دولت متخصصان باتجربه آن است که برای تجربه ارزش قائل شده اند.

وی در پایان از اعضای شورای دوره ششم شهرستان بناب خواست تا کارها را مطابق با قانون اجرایی کنند و کار تیمی و گروهی را به جای کار انفرادی سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام / رقیه فتحی