شورای دوره پنجم کارنامه نسبتاً موفقی داشت/ ساماندهی مالی شهرداری از مهمترین اقدامات شورای دوره پنجم
شورای دوره پنجم کارنامه نسبتاً موفقی داشت/ ساماندهی مالی شهرداری از مهمترین اقدامات شورای دوره پنجم
علی پور جعفر در مراسم تجلیل از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان بناب گفت: شورای دوره پنجم کارنامه نسبتاً موفقی داشته و ساماندهی مالی شهرداری از مهمترین اقدامات شورای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرستان بناب است.

به گرارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پور جعفر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیر و تشکر از فرماندار محترم شهرستان بناب و تمام کسانی که در دوره پنجم شورای شهر بناب کمک کرده اند گفت: از مهمترین عملکردهای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر بناب ساماندهی مالی شهرداری است تا نظم مالی در شهرداری حاکم باشد. با توجه به اینکه در ۴ سال گذشته بودجه شورای شهر بناب تقریبا سه برابر افزایش یافته که بالاترین جذب را در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی داشت.

وی در پایان با اشاره به دیگر عملکردهای شوراهای دوره پنجم افزود: کنترل آبهای سطحی و اختصاص بودجه برای حل مشکلات این بخش و همچنین اتمام پروژه میدان پاسداران با بودجه بالغ بر ۳ میلیارد ریال که با زحمتهای شورای چهارم شروع شده بود و همچنین تجلیل از نخبگان و اختصاص زمین برای احداث نیروگاه خورشیدی از دیگر عملکردهای شوراهای دوره پنجم شهرستان بناب هستند.

انتهای پیام / زیبائی