شکستن تنگناهای مالی و اقتصادی/ ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران است
شکستن تنگناهای مالی و اقتصادی/ ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران است
امام جمعه بناب گفت: ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران است

به گزارش خبری صدای بناب ، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند مردم را به توجه به دو مسأله توجه داده است: یادآوری نعمت ها و قدرشناسی مذاهب الهی، چرا که قدرشناسی از مذاهب الهی نعمت های خداوندی را افزون می کند و کفران نعمت باعث نزول بلا می شود.

 وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی به خاطر اسلام است؛ افزود: موضوعات دیگر بهانه است و دعوای دشمن با جمهوری اسلامی ایران دعوای اسلام است.

 خطیب جمعه شهرستان بناب، تصریح کرد: برای تحقق و استقرار اسلام ۱۴۰۰ سال اجداد ما جهاد کردند و جمهوری اسلامی تا امروز در منطقه تلاش کرده تا این امانت الهی را حفظ کند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان داشت: جمهوری اسلامی هدف نهایی نیست بلکه زمینه سازی و آماده سازی برای استقرار حکومت جهانی است و ما در این برهه حساس تاریخ فقط امانتدار جمهوری اسلامی هستیم تا آن را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

 وی همچنین تأکید کرد: جمهوری اسلامی خون بهای شهیدان حاج قاسم سلیمانی و هزاران شهید دیگر است، از این رو نباید بگذاریم این امانت الهی تضعیف و پایمال شود.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه نگهداری این امانت وظیفه یکایک ماست؛ گفت: ایران امروز پایگاه مسلمانان، پایگاه توحید و حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و قطعاً این مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی خواهد شکست و یک امتحان برای ما و دولت است.

 باقری بنابی در ادامه متذکر شد: عظمت مردم ایران جاوید و ماندگار است و قطعاً با مقاومت و ایستادگی از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

 این گزارش می افزاید، نمازگزاران جمعه شهرستان بناب از اقدام اخیر آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن اعلام انزجار نموده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن که در مصلای اعظم این شهرستان طنین انداز شد، اقدام سخیف آل سعود و هم پیمانان آنها را محکوم کردند.

همچنین در حاشیه برگزاری نماز جمعه برنامه میز خدمت همچون هفته های قبل با حضور مسوولان شبکه بهداشت و درمان، مخابرات، امور برق، گاز و فرمانداری شهرستان دایر بود و مسوولان حاضر به سوالات متعدد مردم در حوزه های مختلف پاسخ داده و آنها را راهنمایی می کردند.

انتهای پیام/داودزیبائی