شیراز به عنوان شهر ملی دوچرخه انتخاب شد+ سند
شیراز به عنوان شهر ملی دوچرخه انتخاب شد+ سند
وقتی که در گوگل نام شهر دوچرخه را جستجو میکنیم تنها شهری که اسمش دیده می شود #بناب است ولی در مسابقه ثبت ملی دوچرخه، شیراز از بناب پیشی گرفت!!!!!!

چقدر باید غفلت نمود تا داشته های چندین ساله ما به راحتی یک لیوان آب خوردن از دستمان برود، چرا مسئولین #بنابی و استانی اعتراض نکردند. برند شهر #بناب را مگر میشود بدین راحتی از دستمان بگیرند.


علاقمند بودن به دوچرخه سواری با شهر معروف به دوچرخه بودن از زمین تا آسمان فرق دارد.قدمت دوچرخه سواری در #بناب که صد سال از عمر آن میگذرد که هیچ، برگزاری جشنواره های دوچرخه سواری سالانه #بناب شهر دوچرخه به کجا رفت.

بینش کم مسئولین نا آشنا به مسائل شهر بناب و نبود انگیزه کافی و عدم اقدامات مناسب برند بناب را به شهری هدیه داد که در سایه روابط اداری توانستند صاحب نام شهر دوچرخه گردند.

مگر در معرکه قدرت تصاحب عنوان ها میشود به راحتی هر که زورش بیش، صاحب عنوانی گردد.

چرا #استاندار_آذربایجان_شرقی، فرماندار بناب،#نماینده ، #اداره_میراث_فرهنگی و تربیت بدنی شهرستان بناب اقدام عاجل و اعتراضی شدیدی در این خصوص از خود نشان نداده و نمی دهند.

مگر سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری ایران با نام #بناب شهر دوچرخه آشنا نبود.به جاست مسئولین استانی و شهرستانی با دعوت از ریاست فدراسیون دوچرخه سورای کشور به #بناب مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و تجدید نظر عاجل در این خصوص را خواستار گردند.

امید است که ما به راحتی از عنوان و برند #بناب_شهر_دوچرخه_ایران عبور نکنیم و دوباره این برند ورزشی را به نام شهر زیبای بناب زینت بخشیم.


این سخنان خواسته مردم بناب است#بناب شهر دوچرخه ایران است و بس / به قلم یکی از دوچرخه سواران بنابی حسن کاظم نژند