صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات/ ۱۴۰۱ بناب نگین شهرهای شمال‌غرب کشور
صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات/ ۱۴۰۱ بناب نگین شهرهای شمال‌غرب کشور
فرماندار بناب گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های در حال تکمیل، سال ۱۴۰۱ شهرستان بناب به نگین شهرهای شمال‌غرب کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی در دیدار اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان بناب با امام جمعه شهرستان طی سخنانی اظهار کرد: کمرنگ کردن اهداف و آرمان.های انقلاب و به فراموشی سپردن انقلاب از مهم‌ترین دسیسه‌های دشمنان در شرایط کنونی به‌شمار می‌رود اما دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام راحل است.

وی افزود: دهه فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به‌دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت‌آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه با کمی مقاومت و استقامت از مشکلات اقتصادی نیز رهایی خواهیم یافت؛ تأکید کرد: علیرغم تحریم‌ها و تنگناهای مالی کارهای بزرگی در سطح شهرستان بناب انجام شده و در جریان سال ۱۴۰۰ دولت برای انجام پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و صنعتی در سطح شهرستان بناب بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است که تعدادی از این پروژه‌ها در طول ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و مردم از خدمات نظام بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین از صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات طی ۱۰ ماه گذشته سال از شهرستان بناب به خارج از کشور خبر داد و گفت: با افزایش ۱۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان در این واحدها فراهم خواهد شد.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های در حال تکمیل، سال ۱۴۰۱ شهرستان بناب به نگین شهرهای شمال ‌غرب کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/داودزیبائی