ضرورت آماده باش تمامی نهادهای خدمات رسان در ایام نوروز در بناب/ مردم اجازه ندهند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شود/ شهرداری های بناب و خوشه مهر شهر را برای نوروز آماده کنند
ضرورت آماده باش تمامی نهادهای خدمات رسان در ایام نوروز در بناب/ مردم اجازه ندهند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شود/ شهرداری های بناب و خوشه مهر شهر را برای نوروز آماده کنند
فرماندار بناب از آماده باش کلیه نهادهای خدمات سال در ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم همکاری کنند تا ایام بسیار خوبی در روزهای پایانی سال به دور از هر گونه حادثه و یا اتفاقی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با بحران و همچنین برنامه ریزی برای عید نوروز در جمع روسای ادارات شهرستان بناب و شهردار بناب گفت: امسال طبق دستور ستاد کرونا مراسم بازار چهارشنبه سوری در شهرستان برگزار نمی‌شود اما از تمام دستگاه‌های امدادی انتظار داریم در آمادگی کامل باشند.

فرماندار بناب با بیان اینکه از عموم مردم و همشهریان تقاضا داریم از مواد محترقه خطرناک به هیچ عنوان در ایام پایانی سال استفاده نکنند گفت: امیدوارم روزها به خوبی سپری شوند و شاهد نباشیم که چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شود شاهد نباشیم عزیزان و دوستانمان در بیمارستان‌ها به دلیل جراحات ناشی از سوختگی بستری شوند لذا خانواده ها از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنند.

فتحی وضعیت آلودگی ناشی از نیروگاه حرارتی سهند بناب را غیرقابل پذیرش عنوان کرد و گفت: از مسئولان این نیروگاه انتظار داریم هر چه زودتر نسبت به جلوگیری از سوخت مازوت اقدام و نسبت به کاهش آلودگی‌های ناشی از این نیروگاه اقدام کنند.

وی آماده سازی شهری، نظافت کوچه و معابر را از شهردار بناب و خوشه مهر خواستار شد و گفت: از شهرداران بناب و خوشه مهر تقاضا داریم کارهای زیباسازی را در شهر انجام بدهند و همچنین به بحث ساماندهی سگ‌های ولگرد توجه بسیار بیشتری داشته باشند تا مردم بتوانند به راحتی در کوچه و معابر تردد کنند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت آسفالت در خیابان‌های اصلی و کوچه‌ها و همچنین ورودی شهر به هیچ عنوان مورد قبول نمی باشد لذا امیدواریم شهرداری در صورت امکان حداقل نسبت به ترمیم و لکه گیری نقاط مختلف ورودی شهر و خیابان‌های اصلی اقدام کند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب آماده باش کامل نهادهای خدمات رسانی در ایام نوروز را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: انتظار داریم تمام نهادها در ایام نوروز به صورت کامل و شیفتی آماده باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا بحران فورا اقدامات اولیه انجام شود.

فرماندار بناب با اشاره بر اینکه وضعیت کرونایی در شهرستان بناب همچنان شکننده است، اظهار داشت: مردم در ایام نوروز در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد به هیچ عنوان تردد نکنند چراکه یک فرد ناقل می تواند جمع بسیار زیادی را به این بیماری منحوس مبتلا کند تا در ایام نوروز شاهد پذیرش بیشتر بیماران کرونایی نباشیم.

وی تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در ایام نوروز از دید و بازدیدها و تجمعات به شدت خودداری کنند چراکه همین دید و بازدیدها و تجمات می‌توانند منبع بسیار مناسبی برای انتقال شیوع بیماری کرونا باشند و قطعا در صورت عدم رعایت روزهای فاجعه باری پیش روی ما خواهد بود.

فرماندار بناب در پایان همکاری و تعامل مردم و مسئولان برای گذراندن ایام نوروز و استقبال از فصل بهار را ضروری اعلام کرد و گفت: امیدواریم نهادهای خدمات رسان نقش خود را به خوبی در این ایام ایفا کرده و مردم نیز با همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند روزهای بسیار خوبی را در ایام نوروز سپری کنیم.

 

انتهای پیام:داود زیبایی