ضرورت آمادگی برای بارش شدید باران طی ۲ روز آینده در بناب/ احتمال بارش برف از شنبه همراه باکاهش محسوس دما
ضرورت آمادگی برای بارش شدید باران طی ۲ روز آینده در بناب/ احتمال بارش برف از شنبه همراه باکاهش محسوس دما
رئیس اداره هواشناسی شهرستان بناب با اعلام وضعیت نارنجی آب و هوای از شهروندان بنابی درخواست طی دو روز آینده آمادگی کامل برای بارش شدید باران را داشته باشند.

رسول رستمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن اعلام هشدار جوی و اعلام وضعیت نارنجی آب و هوایی طی چند روز آینده در سطح شهرستان بناب خبر داد و گفت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی بارش شدید باران در سطح شهرستان بناب اعلام می شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان بناب با بیان اینکه شهروندان بنابی و نهادهای خدمات رسان می بایست در آمادگی کامل باشند گفت: آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

رسول رستمی با اشاره به کاهش محسوس دما از روز شنبه ۲۵ دی ماه در سطح شهرستان بناب گفت: با کاهش دما پیش بینی بارش برف در سطح شهرستان بناب نیز را داریم لذا شهروندان می باییس برای بارش برف و کولاک نیز آمادگی کامل را داشته باشند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان بناب در پایان لغزندگی شدید جاده ها طی دو روز آینده در سطح شهرستان بناب را پیش بینی کرد و گفت: قطعاً با بارش شدید باران و کاهش محسوس دما شاهد لغزندگی شدید و اختلال در تردد، کولاک و مسدود شدن برخی از راه‌های مواصلاتی شهرستان بناب پیش بینی می شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت امکان از تردد غیر ضروری در جاده های مواصلاتی به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام / داود زیبائی