ضرورت احداث صنایع کم آب بر در توسعه شهرک صنعتی بناب
ضرورت احداث صنایع کم آب بر در توسعه شهرک صنعتی بناب
فرماندار بناب گفت: با توجه به مشکل بحران کم آبی در منطقه انتظار داریم صنایع در توسعه شهرک صنعتی بناب احداث شوند که نیاز کمتری به آب دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بناب ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه دولت به حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: اولین موضوعی که می بایست در توسعه شهرک صنعتی بناب به آن توجه شود این است که صنایعی که نیاز کمتر به آب دارند در این شهرک تأسیس شوند.

وی افزود:با توجه به بحران کم آبی در منطقه و همچنین کمبود آب در شهرستان بناب نمی توانیم بیش از این صنایع پر آب را در شهرستان بناب احداث کنیم.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه ایجاد واحدهای تولیدی مکمل برای سایر صنایع در اولویت قرار بگیرند، گفت: برخی از صنایع و کارخانجات ما برای تامین مواد اولیه خود مشکل دارند و انتظار داریم واحدهایی در این شهرک صنعتی احداث شوند که بتواند مواد اولیه آنها را تامین کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با اشاره به وضعیت نان و مشکلات آن طی چند روز اخیر گفت: خوشبختانه این مشکل حل شده و برای کمک به صنعتگران تصمیم گرفته شده دو واحد نانوایی در شهرک صنعتی بناب احداث شود تا بتوانند نان مورد نیاز صنایع و کارگران آنها را تامین کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی