ضرورت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نخبگان شهرستان در مباحث مختلف/ برگزاری بیش از ۱۹۴ نشست روشنگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در بناب
ضرورت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نخبگان شهرستان در مباحث مختلف/ برگزاری بیش از ۱۹۴ نشست روشنگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در بناب
نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با اشاره به برگزاری بیش از ۱۹۴ نشست روشنگری در ایام انتخابات در بناب گفت: در این نشست ها سعی می کنیم از ظرفیت نخبگان و ایده های بسیار مناسب جوانان برای حل مشکلات و پیشبرد مطالبات استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام عبدالله طالبی ظهر امروز در نشست روشنگری که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، فرمانده سپاه ناحیه بناب جمعی از طلاب و بسیجان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بناب از لحاظ سیاسی و اقتصادی دارای شرایط خاصی می باشد که می بایست از ظرفیت های آن برای حل مشکلات استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بناب گفت: یکی از مهم‌ترین عللی که باعث شد مشارکت خوبی در شهرستان بناب انجام شود برگزاری نشست های روشنفکری و تلاش بسیجیان و طلاب در نقاط مختلف شهرستان بناب بود.

وی افزود در در دوران انتخابات بیش از ۱۹۴ مورد نشست روشنگری با موضوعات مختلف در نقاط مختلف شهری و روستاهای بناب برگزار گردید تا در این نشست ها بتوانیم آگاهی مردم در خصوص مسائل مختلف را بالا برده و همین باعث افزایش مشارکت شد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به نقش برجسته و موثر طلاب و بسیجیان در دوران انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: بسیجیان و طلاب بدون هیچ گونه چشم داشتی و تنها با هدف آگاه سازی جامعه و مردم در خصوص انقلاب و نقش موثر آنها در انتخاب فرد اصلح خدمت رسانی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه نشست های روشنفکری و بصیرتی در ادامه با حضور نخبگان شهرستان و بسیجیان برگزار خواهد شد گفت در این نشست ها موضوعات مختلف اعم از مشکلات بر مطالبات بررسی و به گوش مردم و مسئولان خواهد رسید.

انتهای پیام/ داوود زیبایی