ضرورت افزایش نظارت ها و بازرسی های بازار همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز/ ماموران در برخورد با گرانفروشی و احتکار به هیچ گونه سفارش و یا واسطه گری توجه نکنند
ضرورت افزایش نظارت ها و بازرسی های بازار همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز/ ماموران در برخورد با گرانفروشی و احتکار به هیچ گونه سفارش و یا واسطه گری توجه نکنند
دادستان بناب بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها بر بازار و کنترل قیمتهای کالاهای اساسی مردم در سطح بازار بناب همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علیرضا دهقان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب اظهار داشت: شاهد هستیم که مسئولان شهرستان بناب به شدت دغدغه معیشت مردم را دارند و تمام تلاش خود را برای کنترل بازار انجام میدهند.

دادستان شهرستان بناب نظارت و بازرسی های هرچه بیشتر در بازار شهرستان بناب همزمان با نزدیک شدن به ایام عید نوروز را مهم عنوان کرد و گفت : دستگاه‌های متولی نظارت خود را در بازار انجام بدهند تا شاهد هیچ گونه مشکلی در عرصه کالای اساسی مردم در ایام منتهی به پایان سال نباشیم.

وی برخورد شدید با هرگونه احتکار و گرانفروشی را خواستار شد و گفت: دادستانی بناب قطعاً در کنار دستگاه‌های نظارتی خواهد بود و در برخورد با محتکران و گرانفروشان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

دادستان بناب واسطه گری در برخورد با محتکران و گرانفروشان را قابل پذیرش عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های متولی درصورت برخورد با هرگونه تخلف و یا احتکار و گرانفروشی با شخص خاطی برخورد کرده و حتی در صورت سفارش شخص بنده طبق قانون با وی برخورد کنند.

دهقان با تاکید بر اینکه کالاهای مکشوفه قاچاق می بایست هر چه سریعتر در بازار توزیع و به فروش برسند، اظهار داشت: دادستانی همکاری لازم را با نهادهای مربوطه انجام خواهد داد تا شاهد ماندن ماندن آنها در انبارها نباشیم و هرچه زودتر با قیمت مناسب در بازار توزیع شوند.

دادستان بناب در پایان حضور پلیس آگاهی در هنگام کشف کالای قاچاق در محل را مهم عنوان کرد و گفت: حضور پلیس هنگام کشف کالای قاچاق به صورت حضوری در محل  الزامی می باشد و قطعاً پلیس پرتلاش بناب با تمام پتانسیل خود در این راستا عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ داود زیبئی