ضرورت الکترونیکی شدن حمل و نقل عمومی شهرستان بناب / لزوم توجه ویژه شورا و شهرداری  به آموزش رانندگان حمل ونقل عمومی
ضرورت الکترونیکی شدن حمل و نقل عمومی شهرستان بناب / لزوم توجه ویژه شورا و شهرداری  به آموزش رانندگان حمل ونقل عمومی
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی شهرستان بناب می بایست به طرف الکترونیکی شدن سوق پیدا کند، گفت: در همین راستا می بایست به آموزش رانندگان توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در مراسم همایش گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی شهرستان بناب ضمن تبریک مجدد به مناسبت این روز به همه رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب گفت:  انتظار داریم حمل و نقل شهرستان بناب همانند سایر شهرها به سمت مدرن شده و الکترونیکی شدن پیش برود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: اولین نیاز درالکترونیکی شدن حمل و نقل شهرستان بناب آموزش رانندگان می باشد چراکه تمامی رانندگان حوزه‌های مختلف حمل و نقل می‌بایست با روش‌های نوین حمل و نقل آشنا و آموزش ببینند، لذا این وظیفه شورا و شهرداری است که به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه های مختلف حمل و نقل عمومی شهرستان بناب مشغول به فعالیت هستند گفت: با توجه به  تعداد افراد فعال در حوزه حمل و نقل، می بایست برنامه‌ریزی‌های بیشتری برای حل مشکلات داخلی رانندگان انجام شود.

نماینده مردم بناب در پایان ایجاد صندوق درون برای رانندگان حمل و نقل شهرستان بناب را پیشنهاد داد و گفت: اگر تمام رانندگان حمل و نقل عمومی عضو صندوق باشند می توانند به خودکفایی رسیده و اعتبارات مورد نیاز حمل و نقل خود را از طریق این صندوق به دست بیاورند.