ضرورت بازسازی حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان/ادرات خدمات رسان در امور حفاری با یکدیگر هماهنگ باشند
ضرورت بازسازی حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان/ادرات خدمات رسان در امور حفاری با یکدیگر هماهنگ باشند
معاون فرماندار بناب بازسازی حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان ممکن خواستار شد و گفت: ادارات خدمات رسانمی بایست قبل از انجام حفاری های شهر با یکدیگر هماهنگ باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حمید بالغ صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بناب اظهار داشت: کمیسیون حفاری جزء حساس‌ترین کمیسیون های شهری می باشد به خاطر همین حساس بودن بحث حفاری است که ما باید مشکلات موجود را بررسی و به حداقل برسانیم.

معاون فرماندار بناب تامین و بازسازی به موقع نوارهای حفاری شده در سطح شهر را خواستار شد و گفت: زمانی که حفاری ها توسط ارگان‌های مربوطه ( آب، برق، ومخابرات و…) در خیابانها و معابر شهر توسط ادارات مربوطه انجام می گیرد به خاطر زمان بر بودن پروژه ها مردم گلایه مند می شوند و قطعا این گلایه ها هم به جاست.

معاون فرماندار هماهنگی و اطلاع رسانی ادارات و ارگان های مربوطه در پروژه های حفاری را یکی از الزامات مهم اعلام کرد و گفت: ارگان ها و شرکت های خدمات رسان در شهرستان بناب باید روش و سبکی را انتخاب کنند که اساس آن هماهنگی و همسان سازی پروژه خود با پروژه سایر ارگان ها دیگر باشد.

بالغ تصریح کرد: همسان سازی ادارات مربوطه با همدیگر مزایایی دارد که در اجرای پروژه های خود در زمان یکسان موجب کاهش هزینه و سرمایه ملی می‌باشد و این به نفع تمام ادارات مربوطه می باشد.

وی با اشاره به اهمیت همسان سازی کمیسیون حفاری افزود: هماهنگی های لازم به هنگام حفاری ها نهایتاً رضایت مردم را به همراه داشته و موجب کم کردن هزینه ها شده و دوباره کاری نمی شود و صرفه زمانی دارد.

معاون فرماندار امر حفاری را بسیار حساس و مهم دانست و گفت: ادارات مربوطه وخدمت رسان زمانی که می‌خواهند پروژه را شروع کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند که این کار را به صورت فنی و کاملا مهندسی وتوسط افراد مجرب انجام دهند.

حمید بالغ تصریح کرد: فنی نبودن پیمانکاران در برخی موارد موجب آسیب رسانی به پروژه‌ها وزیر ساخت های دیگر ارگان ها می شود و همین صدای مردم را در می آورد.

وی در پایان تکمیل شبکه کابل فیبر نوری را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: مهمترین شبکه‌های ارتباطی شبکه فیبر نوری است که کمیسیون حفاری ادارات باید از پیمانکاران خود بخواهند در مسیر هایی که پروژه های حفاری را انجام می‌دهند، حریم فیبر کابل نوری را رعایت کنند تا از ایجاد بسیاری از مشکلات جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین