ضرورت برخورد قانونی با آبیاری مزارع کشاورزی با پساب فاضلاب
ضرورت برخورد قانونی با آبیاری مزارع کشاورزی با پساب فاضلاب
رئیس دادگستری شهرستان بناب از برخورد قانونی با هر گونه آبیاری اراضی کشاورزی با پساب فاضلاب را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رسول بکتاش صبح امروز به مناسبت ۷ تیرماه روز قوه قضاییه در دیدار و گفت و گو با جمعی از روسای ادارات شهرستان با اشاره به حجم بالای کار در دادگستری بناب اظهار داشت: قطعاً هر چقدر مشکلات اجتماعی کمتر و مردم در زندگی راحت تر باشند کار قوه قضاییه کمتر خواهد بود.

رئیس دادگستری شهرستان بناب با اشاره به اینکه در حال حاضر در وضعیت سخت اقتصادی و به نوعی در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: قطعاً اصناف و کسبه اولین کسانی هستند که در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و می بایست از این قشر حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستانی باید از تمامی اصناف و کسبه حمایت کرده و در مقابل اصناف و کسبه نیز می بایست با عنایت به سود کافی و رعایت حال مردم انصاف را رعایت کنند تا از این شرایط خارج شویم.

رئیس دادگستری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هرگونه انبارداری از سوی کسبه و اصناف احتکار محسوب نمی‌شود، گفت: مسئولان و بازرسان مربوطه توجه کنند که در هنگام کشف و ضبط اقلام احتکار شده خدایی ناکرده اشتباهی صورت نگیرد، چرا که برخی از کسبه دارای انبار های کوچکی برای وسایل ذخیره شده طی روزهای آتی خود می باشند.

رئیس دادگستری شهرستان بناب ضمن گلایه شدید از وضعیت آبیاری برخی از اراضی کشاورزی شهرستان بناب با فاضلاب گفت: انتظار داریم ادارات مربوطه به خصوص جهاد کشاورزی، اداره آب و فاضلاب شهرستان بناب و سایر ارگانهای مربوطه هر چه سریعتر در این خصوص مشکلات را رفع نمایند تا شاهد این اتفاقات نباشیم؛ چرا که امنیت غذایی مردم خط قرمز همه مسئولان محسوب می شود.

رسول بکتاش در پایان وحدت و همکاری تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی را خواستار شد و گفت: قطعاً خدمت رسانی به مردم نیازمند همکاری صمیمانه تمامی ارگان ها می باشد و اگر یکی از این حلقه ها کم کاری کند خدمت رسانی نیز با مشکل مواجه می شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی