ضرورت تسریع بازگشت بازپرداخت ارزش افزوده صادرات به تولید کنندگان/ مسولان از بخش خصوصی حمایت کامل کنند
ضرورت تسریع بازگشت بازپرداخت ارزش افزوده صادرات به تولید کنندگان/ مسولان از بخش خصوصی حمایت کامل کنند
مدیر عامل مجتمع فولاد ظفر بناب تسریع بازگشت بازپرداخت ارزش افزوده صادرات به تولید کنندگان را ضروری و از مسئولان حل این مشکل اساسی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حیدرعلی مردم خواه ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب حمایت کامل مسئولان از تولید کنندگان بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بخش خصوصی در همه سختی ها در کنار دولت و انقلاب مانده و همانند سرباز در خط مقدم به این کشور خدمت کرده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد ظفر بناب  تسریع بازگشت بازپرداخت ارزش افزوده صادرات به تولید کنندگان را خواستار شد و گفت: با توجه به هزینه بالای صنایع سرمایه بر و هزینه های بالا مسولان می بایست کار بازپرداخت ارزش افزوده صادرات به تولید کنندگان را تسریع ببخشند تا ازخروج سرمایه از گردش وحدهای تولیدی جلوگیری شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حمایت مسئولا شهرستان شهرستان بابت حمایت از صنایع مختلف گفت: مجتمع فولاد ظفر بناب طی سالیان اخبر با وجود تمامی مشکلات بخصوص تحریم ها توانسته در حوزه های مختلف برای شهرستان، استان و حتی کشور افتخار آفرینی کند که این در سایه تلاش تمامی مدیران و پرسنا این مجتمع حاصل شده است.

انهای پیام/ داود زیبائی