ضرورت توجه به زیباسازی پل میدان معلم به عنوان یکی از مهم ترین مناطق پرتردد جنوب استان
ضرورت توجه به زیباسازی پل میدان معلم به عنوان یکی از مهم ترین مناطق پرتردد جنوب استان
صدای بناب گزارش می دهد توجه به زیباسازی پل میدان معلم به عنوان یکی از مهم ترین مناطق پرتردد جنوب استان آذربایجان شرقی ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، این روزها یکی از موضوعات مهم مردم شهرستان بناب مربوط به پروژه پل ورودی شهر بناب یا همان پل روگذر میدان معلم است و واکنش های متنوعی در میان شهروندان در رابطه با زیباسازی و چراغانی این پل مطرح است.

با توجه به اینکه از قسمت بالای پل میدان معلم بیشتر افراد غیربومی و از قسمت زیر پل مردم خود شهرستان بناب به صورت تردد روزانه شهری استفاده می کنند، لذا توجه مسئولین مربوطه به مسئله چراغانی و رنگ آمیزی و در حالت کلی توجه به زیباسازی این پل ضرورتی اجتنای ناپذیر است.

آنچه که این روزها در ورودی این قسمت شهر جلوه گری می کند، تاریکی و سیاهی زیر پل و تبدیل شدن آن به محل پارک خودروها و همچنین محلی برای نصب تبلیغات بنرها و اعلامیه های ترحیم است که از شهرداری و شورای جدید شهرستان بناب درخواست داریم تا اولین برنامه آنها رسیدگی به زیباسازی شهری به خصوص پل رو گذر میدان معلم باشد.

روزانه هزاران ماشین از این پل عبور می کنند که اکثریت آنها مسافران شهرهای دیگر هستند و قطعاً مسئولان ما می توانند با نورپردازی و رنگ آمیزی حتی ساده، نمای یکی از مهم ترین مناطق پرتردد جنوب استان را زیباتر کنند.

در پایان انتظار داریم شورا، شهرداری و سایر نهادهای مربوطه برنامه ریزی خوبی در این راستا داشته باشند و اقدامات زیباسازی را هر چه سریع تر انجام دهند چرا که این پل یکی از مهمترین ورودی های شهر محسوب می شود.

نگارنده پیام / رقیه فتحی