ضرورت توجه به پرورش دانش آموزان در کنار علم آموزی/تقدیر و تشکر از تلاش معلمان در ایام کرونا
ضرورت توجه به پرورش دانش آموزان در کنار علم آموزی/تقدیر و تشکر از تلاش معلمان در ایام کرونا
نماینده امام جمعه بناب گفت: معلمان می‌بایست به موضوع پرورش دانش آموزان در کنار علم آموزی توجه کنند که قطعاً آموزش و پرورش نیاز به حضور دانش آموزان در مدارس دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب حجت الاسلام جابری صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر در مدارس شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن بازگشایی مدارس اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند علم و دانش پروری کودکان و نوجوانان می باشد و می بایست بر این موضوع توجه بسیار ویژه شود.

نماینده امام جمعه بناب در حوزه آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه پرورش به اندازه آموزش نیز دارای اهمیت می باشد، گفت: دانش آموزان در مدارس علاوه بر علم آموزی راه و روش زندگی و تعامل بیشتر با جامعه را فرا می گیرند.

با تاکید بر اینکه بیست ماه غیبت دانش آموزان در مدارس بر پرورش کودکان و نوجوانان تأثیر گذاشته است، گفت: با وجود اینکه آموزش از طریق مجازی انجام شد اما به وضوح می توان فهمید که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود چراکه پرورش نیاز به حضور و ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان دارد.

حجت الاسلام جابری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و سایر فرهنگیان که در حوزه های مختلف برای آموزش و پرورش کودکان تلاش می کنند، گفت: آموزش مجازی فشار بیشتری را بر مربیان و معلمان آورده است اما امیدواریم با واکسیناسیون عمومی شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشیم.

 

انتهای پیام / محمد مهدی احمدی