ضرورت توجه  بیشتر به حوزه گردشگری در راستای توسعه شهرستان بناب / کمبود گاز علت اصلی مازوت سوزی در نیروگاه بناب
ضرورت توجه  بیشتر به حوزه گردشگری در راستای توسعه شهرستان بناب / کمبود گاز علت اصلی مازوت سوزی در نیروگاه بناب
نماینده مردم بناب گفت: برای توسعه شهرستان بناب می بایست در حوزه گردشگری سرمایه گذاری بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه ” بناب چالش ها و راهکارهای توسعه متوازن” با بیان اینکه در بحث توسعه باید افق و چشم انداز آینده را در نظر داشته باشیم گفت: خروجی همایش چالش ها و راهکارهای توسعه متوازن در بناب باید قابل استفاده برای سال های آینده باشد و طرح‌ها و مقالات بایک دید طولانی مدت طراحی و ارائه شوند.

نماینده مردم بناب، در مجلس شورای اسلامی یکی از محورهای لازم برای توسعه در شهرستان را تقویت گردشگری برشمرد و گفت: متاسفانه علی رغم وجود پتانسیل های لازم در این زمینه اقدامات کافی صورت نگرفته است.

وی به ظرفیت کباب بناب بمنظور برند سازی اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بر این ظرفیت تاکید شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تاکید به استفاده از نیروهای بنابی در ادارات کل و وزارت خانه ها و … هم گفت: در این زمینه در خصوص افراد مختلف رایزنی هایی انجام داده ایم و انشالله نتایج مثبتی هم خواهد داشت.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی سهند بناب گفت: علت اصلی مازوت سوزی در این نیروگاه کمبود گاز اعلام شده است چرا که اولویت اصلی گازرسانی برای مصارف مسکونی است.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی