ضرورت توجه بیشتر مسئولان شهرستان به بودجه های ملی برای پیشبرد پروژه ها/ جذب  حدود ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای آسفالت شهرستان بناب
ضرورت توجه بیشتر مسئولان شهرستان به بودجه های ملی برای پیشبرد پروژه ها/ جذب  حدود ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای آسفالت شهرستان بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات ملی از طرف نهادهای دولتی شهرستان بناب گفت: خوشبختانه امسال توانستیم حدود ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات برای آسفالت شهرستان بناب جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه کمیته شورای شهرستان بناب با بیان اینکه اعتبارات شهرستان بناب نسبت به سال گذشته افزایش ۶۵ درصدی داشته است گفت مسئولان شهرستان می بایست به اعتبارات شهرستانی بسنده نکرده و پیگیر اعتبارات ملی باشند تا پروژه‌ها بیشتر و سریع تر پیش بروند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هر چه سریع‌تر تکمیل شبکه فاضلاب شهری بناب اظهار داشت: این شبکه می بایست هر چه سریع تر تکمیل شود تا علاوه بر فاضلاب شهرک ولیعصر فاز ۱۱ روستای دیگر به آن متصل شوند که از نهاد مربوطه انتظار داریم هرچه سریع تر بحث ماده ۲۳ آب را پیگیری تا اعتبارات آن را جذب کند.

وی تصریح کرد: در ادارات برای پیشبرد پروژه ها می بایست کارهای مقدماتی را هر چه سریع تر انجام دهند و قبل از موافقت نامه پیمانکار پروژه خود را معرفی کنند تا بتوانیم پیگیر جذب اعتبارات آن باشیم.

 

شیخ رضا باقری بنابی با تاکید بر این که با پیگیری انجام شده اعتبارات بسیار خوبی برای پروژه های ملی شهرستان بناب جذب شده است اظهار داشت: برخی پروژه ها مانند بیمارستان امام خمینی، ورزشگاه ۱۲ هزار نفری که ۷۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و سایر پروژه ها مانند نیروگاه که برای گسترش آن ۴ هزار میلیارد تومان شده است بخشی از پروژه های ملی شهرستان بناب می باشند که امیدواریم بتوانیم اعتبارات کامل‌تری را برای آنها جذب کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب کارهای عمرانی بر زیربنای بسیار خوبی برای کشور بود و به خصوص در شهرستان بناب انجام شده است گفت خوشبختانه امسال توانستیم برای آسفالت ریزی شهرستان بناب اعم از شهر و روستاها اعتباری حدود ۳۰ و ۴۰ میلیارد تومان را جذب کنیم که عددی تقریباً مناسب به نظر می‌رسد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان همت و تلاش بیشتر مسئولان شهرستان برای پیشبرد پروژه ها و جذب اعتبارات مربوطه را خواستار شد و گفت: زمانی می توانیم کارها را انجام بدهیم و خدمت‌رسانی گسترده ای را به مردم فهیم شهرستان بناب انجام داده‌ایم که مسئولان نیز تمام کارها را پیگیر باشند و ما قطعاً از آنها حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام / داود زیبائی