ضرورت توجه مسئولان به زیرساخت ها و امکانات فرهنگ و هنر بناب
ضرورت توجه مسئولان به زیرساخت ها و امکانات فرهنگ و هنر بناب
فرماندار بناب در مراسم اختتامیه شعر غدیر گفت: توجه مسئولان به زیرساخت ها و امکانات فرهنگ و هنر در بناب ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  رضا لعلی عصر امروز در آیین اختتامیه بیست و یکمین شعر غدیر بناب که با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری در اداره ارشاد بناب برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مردم شهرستان بناب بابت میزبانی این جشنواره بزرگ اظهار داشت: برگزاری بیست و یکمین دوره شعر غدیر در شهرستان بناب نشان می دهد که شعر و فرهنگ به چه اندازه در شهرستان بناب دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به حجم و تعداد بالای آثار و حضور بیش از ۴۰۰ اثر از ۲۷ استان در شعر غدیر بناب گفت: این تعداد از آثار نشان می‌دهد که شهرستان بناب می بایست بیشتر از اینها مورد توجه قرار گرفته و به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ضمن انتقاد از کمبود و عدم زیر ساخت کافی در حوزه شعر و فرهنگ در شهرستان بناب بیان کرد: با توجه به میزبانی شهرستان بناب از آثار و آیین های فرهنگی مختلف انتظار می‌رود که مسئولان استانی و کشوری توجه بیشتری به زیرساخت‌های آثار، فرهنگ و هنر در شهرستان بناب داشته باشند.

فرماندار بناب در پایان از حمایت کامل مسئولان شهرستان بناب از جشنواره شعر غدیر خبر داد و گفت: طی بیست و یک دوره قبلی با تمام امکانات از این جشنواره حمایت کرده ایم و قطعا حمایت‌های مسئولان شهرستان از شعر غدیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی