ضرورت توجه هرچه بیشتر به موضوع علم و آموزش در بحث کشاورزی شهرستان بناب
ضرورت توجه هرچه بیشتر به موضوع علم و آموزش در بحث کشاورزی شهرستان بناب
نماینده مردم بناب گفت: کشاورزی نیاز به علم و آموزش فراوان دارد و انتظار داریم که جهاد کشاورزی به موضوع آموزش توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروزدر جلسه بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر این که علم و آموزش در حوزه کشاورزی بیش از این می بایست، مورد توجه قرار بگیرد گفت: انتظار داریم جهاد کشاورزی  علم و آموزش کشاورزان را بیش از اندازه جدی گرفته و بر آن تاکید کند

وی افزود: جلسات آموزشی و علمی در روستاها و نقاط مختلف شهرستان بناب می بایست به صورت مکرر و با برنامه انجام شود و کشاورزان و مدیران این حوزه بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده بناب پیگیر مشکلات کشاورزی شهرستان بناب هستم گفت: در صورتی که به موضوع آموزش و علم توجه بیشتری شود قطعاً ما نیز با تمام پتانسیل از بخش کشاورزی حمایت خواهیم کرد همان طور که الان نیز حمایت می کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالیان اخیر به دلیل کاهش بارش باران شاهد کم آبی در سطح شهرستان بناب و منطقه هستیم گفت: کشت هایی باید در شهرستان بناب انجام شود که نیاز کمتری به آب داشته باشند و این وظیفه جهادکشاورزی است که به موضوع تغییر الگوی کشت توجه بیشتری داشته باشد.

شیخ رضا باقری بنابی در پایان با تاکید بر اینکه مسائل دینی و اعتقادی می‌تواند در حل مشکلات بسیار موثر باشد گفت: متاسفانه شاهد برخی  از کارهای غیر حلال و کاهش اعتقادات دینی و مذهبی هستیم و همین باعث شده که خداوند شکرانه مهم خود یعنی باران را برای ما کاهش بدهد و انتظار داریم مردم برای قطعی خشکسالی بیش از این از خداوند کمک بخواهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی