ضرورت توجه هرچه بیشتر به ورزش همگانی/ لزوم گسترش فرهنگ هزینه کردن برای ورزش در بین مردم
ضرورت توجه هرچه بیشتر به ورزش همگانی/ لزوم گسترش فرهنگ هزینه کردن برای ورزش در بین مردم
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در بین هیئت های ورزشی شهرستان گفت: جدای از موضوع ورزش قهرمانی در راستای سلامت جامعه می بایست به ورزش همگانی توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان بناب رشد و ارتقای هرچه بیشتر ورزش شهرستان بناب را خواستار شد و گفت: انتظار داریم هیئت های ورزشی بیش از این همت خود را مضاعف کرده و برای ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان بناب تلاش کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه از هر کس می بایست برای سلامتی خود هزینه کند، گفت: همه ما هنگام بیماری با مراجعه به بیمارستان و نزد پزشک هزینه‌های زیادی را هرکس پرداخت می کنیم و  این فرهنگ می بایست نهادینه شود که هر شخص می باید برای سلامتی خود در ورزش نیز هزینه کند

وی توجه ویژه به ورزش همگانی را بسیار  مهم عنوان کرد و گفت: ورزش قهرمانی به نوبه خود مهم و با ارزش می‌باشد اما برای سلامتی جامعه می‌بایست به ورزش همگانی بیش از هر چیز توجه و برای ارتقای آن تلاش شود.

وی افزود در راستای افزایش و توسعه ورزش همگانی مجموعه ورزشی آبی بزرگ پشت مسجد راه کربلا در حال احداث می باشد که آقایان و بانوان می توانند از این امکانات گسترده استفاده کنند و قطعا این مجموعه ورزشی امتیاز خوبی برای بناب و جنوب استان می باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مجموعه ورزشی بزرگ ولایت هر چه زودتر می بایست تکمیل و به بهره‌برداری برسد گفت: پس از تکمیل این مجموعه بزرگ ورزشی قطعاً پیگیر خواهیم بود تا بناب یک یا چند تیم فوتبال قدرتمند یا سایر رشته ها در استان و کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ داود زیبائی