ضرورت توجه ویژه به سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و خدماتی در بناب/ مردم در انتخابات سرنوشت کشور و منطقه را مشخص می کنند
ضرورت توجه ویژه به سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و خدماتی در بناب/ مردم در انتخابات سرنوشت کشور و منطقه را مشخص می کنند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کم آبی در منطقه گفت: امیدواریم سرمایه‌گذاران در شهرستان بناب به سمت توسعه گردشگری و خدمات شهری سوق داده شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسین علیه السلام و همچنین اعیاد شعبانیه گفت: تولید کنندگان می بایست به این موضوع توجه کنند که در این شهرستان با مشکل آب مواجه هستیم و می بایست در تمام حوزه های مختلف و مصرف آب به شدت صرفه جویی کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی سوق دادن سرمایه‌گذاری به قسمت‌های مختلف به خصوص خدمات و گردشگری را مهم عنوان کرد و گفت: بناب بیش از هر چیزی در حال حاضر به احداث تفرجگاه، رستوران های شیک شهربازی و غیره نیاز دارد که امیدواریم سرمایه‌گذاران در این قسمت‌ها بیش از گذشته توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بافت شهری بناب وضعیت مناسبی ندارد و می‌توان سرمایه‌گذاران را به سمت سوی شرکت‌های زیباسازی شهر و ایجاد مناطق تبریز تشویق کنیم که انتظار داریم مسئولان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم بناب در پایان حضور مردم در انتخابات شورا و ریاست جمهوری را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم تغییر در منطقه یا کشور ایجاد کنیم باید پای صندوق های حضور داشته باشیم و و انتظار داریم مردم در انتخابات شورا از  افراد صالح و همفکر حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی