ضرورت توجه ویژه به واکسیناسیون رده سنی ۵ تا ۱۲ سال در بناب
ضرورت توجه ویژه به واکسیناسیون رده سنی ۵ تا ۱۲ سال در بناب
رئیس اداره بهداشت بناب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: واکسیناسیون رده سنی 5-12 سال در بناب امری جدی است که باید مورد توجه والدین و مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین غلامی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب اظهار داشت: از جمعیت ۱۴۸ هزار نفری شهرستان بناب حدود ۷۶درصد دُز اول ۶۸ درصد دز دوم و تنها ۴۶ درصد دز سوم را تزریق کرده اند.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد رده سنی ۱۷-۱۲ سال در شهرستان بناب واکسیناسیون خود را انجام داده اند اما نگرانی ما رده سنی ۱۲-۵ سال است که از کل آمار به دست آمده در این رده سنی از ۱۸ هزار نفر در این جمعیت تنها ۵ هزار نفر واکسیناسیون خود را آن هم در حد تک دز انجام داده اند.

رئیس مرکز  بهداشت شهرستان بناب در مورد رعایت پروتکل بهداشتی و تهویه هوای کلاس های مدارس شهرستان گفت: از آموزش و پرورش انتظار داریم همچنان با دقت به موضوع تهویه هوا و سایر پروتکل های بهداشتی توجه کند.

وی افزود: واکسیناسیون کادر مدارس می بایست در هر ۳ دز انجام شود و برگه واکسیناسیون از سایت مربوطه اخذ گردد و در غیر این صورت این افراد مجبورند برای ادامه فعالیت در مدارس تست منفی pcr خود را  در بازه های زمانی کوتاه تحویل دهند.

انتهای پیام/ ندا خانی