ضرورت توجه ویژه خانواده ها به موضوع مشاوره قبل از ازدواج/  متاسفانه فاصله سن بین زوجین گاها خیلی زیاد است!!!
ضرورت توجه ویژه خانواده ها به موضوع مشاوره قبل از ازدواج/  متاسفانه فاصله سن بین زوجین گاها خیلی زیاد است!!!
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت شهرستان بناب افزود: از خانواده ها خواهشمندیم به موضوع مشاوره قبل از ازدواج توجه ویژه داشته باشند و به مساله فاصله سنی بین زوجین اهمیت دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز سید مجید یزدانی در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت شهرستان بناب گفت: برنامه های مختلفی در رابطه با ازدواج داشتیم از جمله اینکه جلسات منظمی در خصوص آموزش های قبل از ازدواج با حضور نماینده محترم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان بناب برگزار کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در این جلسه از برگزاری کارگاههای آموزش ازدواج خبر داد و گفت: تاکنون 13 کارگاه آموزش برای دانش آموزان پایه 10 در آموزش و پرورش، 3 کارگاه آموزشی گرووهای مرجع، 2 کارگاه آموزشی در کمیته امداد امام خمینی ره برای مددجویان، 2 کارگاه آموزشی در بهزیستی برای خانواده های تحت پوشش این سازمان برگزار شده است.

وی در پایان از مسمر ثمر بودن این کارگاهها خبر داد و افزود: از خانواده های محترم خواهشمندیم بحث مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرند و از مشاوره کارشناسان در این زمینه بهره ببرند چرا که مشاوره قبل از ازدواج نجات دهنده این عزیزان است.

انتهای پیام / رقیه فتحی