ضرورت توسعه گمرک شهرستان بناب/ سرمایه در گردش از اصلی ترین مشکل تولید کنندگان
ضرورت توسعه گمرک شهرستان بناب/ سرمایه در گردش از اصلی ترین مشکل تولید کنندگان
فرماندار بناب با اشاره به وضعیت فعلی گمرک شهرستان که به صورت دفتر اداره می‌شود، گفت: با توجه به حجم بالای صادرات از شهرستان بناب گمرک بناب باید به صورت اداره فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و سایر مسئولان استان برگزار شد، ضمن تشریح نمای کلی شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب ۱۴۸هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی جنوب استان آذربایجان شرقی شناخته می شود.

فرماندار بناب با اشاره به صادرات بیش از ۲۵۰ هزار تن کالای غیرنفتی در شهرستان بناب گفت: در همین راستا سالانه شاهد چیزی بیش از ۱۸۰ میلیون دلار ارزآوری در شهرستان بناب هستیم که از قطب های مهم استان محسوب می شود.

لعلی یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی شهرستان بناب را دفتر گمرک شهرستان عنوان کرد و گفت: با وجود چنین اقتصاد قدرتمندی گمرک بناب همچنان به صورت دفتری اداره می شود و نیاز است هر چه سریعتر به  به شکل اداره ای تکمیل شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان توسعه شهرک صنعتی بناب را خواستار شد و گفت: خوشبختانه با کمک مسئولان استان و کشور اراضی واگذاری شده در این شهرک رو به افزایش می باشد و قطعاً برای تکمیل زیرساخت‌های این شهرک نیازمند مساعدت دولت می باشیم.

انتهای / ندا خانی