ضرورت نظارت و ساماندهی تاکسی های اینترنتی در بناب/نبود پایانه مسافربری درون شهری در بناب تعجب برانگیز است
ضرورت نظارت و ساماندهی تاکسی های اینترنتی در بناب/نبود پایانه مسافربری درون شهری در بناب تعجب برانگیز است
رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب نظارت و ساماندهی تاکسی های اینترنتی در بناب را مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، کریم صمدزاده صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب بر ضرورت احداث مسیر برگشت از میدان فرهنگیان ۳ به طرف مرکز شهر بناب را خواستار شد و گفت: به دلیل نبود تاکسی در این محل اهالی فرهنگیان ۳ و آغداش و همچنین گندمکاران مجبورند مسافت بسیار زیادی را برای رسیدن به ایستگاه تاکسی طی کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب ضمن گلایه از نبود پایانه های مسافربری درون شهری در سطح شهر بناب گفت: در کمال تعجب شهری با این بزرگی و جمعیت زیاد همچنان از وجود پایانه های درون شهری محروم است و این جای تعجب دارد.

وی افزود: در همین راستا تاکسی هایی که از روستاها وارد شهر بناب می‌شوند تا هسته مرکزی شرکت پیش می‌روند تا مسافران خود را پیاده کنند و قطعا همین امر موجب ایجاد ترافیک سنگین درشهربناب میشود.

کریم صمدزاده در ادامه ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر تاکسی های اینترنتی شهر بناب را خواستار شد و گفت: برخی از این تاکسی ها مانند اسنپ، ماکسیم و غیره بدون نظارت ما در شهر فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه گاها مشاهده می شود که رانندگان بانو در تاکسی های اینترنتی برای جابجایی آقایان در سطح شهر فعالیت می کنند و این غیر قابل قبول می باشد.

  رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس و ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی در شهر بناب گفت: مسیر های میدان آب تا ابتدای خیابان دانشجو و همچنین خیابان زرگران به تقاطع آب یکطرفه بوده و در این مسیر ها نیازمند وجود مسیر نوار زردی برای خودروهای اضطراری، تاکسی ها و اتوبوس ها راه اندازی شود.

انتهای پیام / داود زیبائی