ضرورت همکاری و تعامل مردم شریف بناب در احداث پروژه کنارگذر شرقی بناب/ مهمترین موضوع در این پروژه بحث تملک اراضی آن می‌باشد
ضرورت همکاری و تعامل مردم شریف بناب در احداث پروژه کنارگذر شرقی بناب/ مهمترین موضوع در این پروژه بحث تملک اراضی آن می‌باشد
نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع در پروژه کنار گذر شرقی بحث تملک اراضی آن است، گفت: از عموم مردم شریف و مسئولان انتظار داریم برای پیشبرد این پروژه همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه کنارگذر شرقی بناب اظهار داشت: این پروژه از آرزوهای دیرینه مردم شریف بناب است که از ۲۰ سال پیش برای اجرای این طرح برنامه ریزی شده است.

 

وی افزود: یکی از مهمترین مباحث این پروژه قسمت تملک اراضی آن است که می بایست همه دست به دست هم بدهند و برای انجام تملک اراضی در محور این پروژه همکاری کنند که انتظار داریم همه مردم شهرستان بناب برای اجرای هر چه زودتر این پروژه همراهی کنند.

 

شیخ رضا باقری بنابی تاکید کرد: اگر مردم شریف بناب بخواهند که کنارگذر شرقی بناب هر چه سریعتر انجام بشود و مانند پل میدان معلم به درازا نکشد، می بایست در این پروژه همیاری و همکاری لازم را داشته باشند که با مشکل تملک اراضی در این محور با مشکل برخورد نکنیم.

 

نماینده مردم بناب در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: همه ما گلایه مندی هایی داریم اما مهمترین بحث حضور پرشکوه در انتخابات است و قطعاً حضور مردم و هر رای می‌تواند تیری به سوی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/داوود زیبایی