ضرورت پرداخت تسهیلات خوب به قالیبافان و باراندازها/ مشکلات پرداخت تسهیلات بیشتر در حوزه استانی هستند
ضرورت پرداخت تسهیلات خوب به قالیبافان و باراندازها/ مشکلات پرداخت تسهیلات بیشتر در حوزه استانی هستند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی پرداخت تسهیلات مناسب و ارزان قیمت به قالیبافان و کارگاه‌های تبدیلی خشکبار را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار صدای بناب، حجت الاسلام محمد باقری بناب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مسئولان علی الخصوص فرماندار شهرستان بناب در پیگیری رفع موانع تولید و اشتغال زایی شهرستان گفت: سفر مدیر عامل صندوق مهر امید به این شهرستان را به فال نیک می دانیم و امیدواریم این صندوق بتواند با حمایت های خود در توسعه اشتغال این شهرستان کمک کند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده حوزه قالیبافی در سطح بناب گفت: این قشر از مردم در این شهرستان فعالیت بسیار خوبی دارند لذا برای حل مشکلات آنها می بایست وام های خوب، ارزان و بلند مدتی را به آنها ارائه داد.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اینکه شهرستان بناب از قطبهای تبدیلی خشکبار در سطح منطقه می باشد، گفت: خشکبار ها و برندازهای کوچک شهرستان نیاز به سرمایه گردش حساب دارند لذا امیدوارم صندوق امید و سایر نهادها از این حوزه حمایت کنند که با توجه به فصل کوتاه مدت بودن کار تبدیلی می بایست حمایت هت هر چه زودتر انجام شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات تسهیلات از حوزه استانی و شهرستان می باشد، گفت: خوشبختانه تسهیلات در حوزه ملی مشکلات کمتر وجود دارد و اکثر موانع در داخل استان می‌باشند که می باید هرچه زودتر این موانع برطرف و به اشتغال زایی شهرستان‌ها پویا شود.

انتهای پیام/امید مردم خواه