طرح رتبه بندی معلمان یکی از بهترین دستاوردهای مجلس یازدهم/ کم کاری برخی از مسئولان علت اصلی فاصله افتادن بین مردم و انقلاب
طرح رتبه بندی معلمان یکی از بهترین دستاوردهای مجلس یازدهم/ کم کاری برخی از مسئولان علت اصلی فاصله افتادن بین مردم و انقلاب
نماینده مردم بناب با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان گفت: یکی از بهترین اقدامات این مجلس بر آورده کردن مطالبات معلمان یعنی طرح رتبه بندی آنها بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین پارسا مهر مدیر سابق آموزش و پرورش بناب گفت: حسین پارسامهر به دلیل مشکلات خانوادگی و درخواست شخصی خودش برای ادامه فعالیت به تبریز رفت و قطعا محمود پور لطفعلی مدیر جدید آموزش و پرورش شخصی توانمند و آگاه به مسائل آموزش و پرورش بوده و میتواند راه موفقیت آمیز آموزش و پرورش بناب را ادامه بدهد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی یکی از بهترین دستاوردهای مجلس یازدهم را طرح رتبه بندی معلمین عنوان کرد و گفت: این طرح پس از سالیان سرانجام در این مجلس تایید و برای آن بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا بخش زیادی از مطالبات معلمان برطرف شود.

رضا باقری بنابی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مردم، اصناف و دانش‌آموزان نباید منتظر باشند تا دولت در این ایام جشن و کار تزئین را انجام بدهد و خودشان می بایست این ایام را گرامی بدارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از کم کاری ها و ناکارآمدی مسئولان باعث فاصله افتادن بین مردم و انقلاب شده است، گفت: مردم  به اهداف و رسالت اصلی انقلاب اعتقاد دارند و قطعاً با رای گیری مجدد مردم همان ۹۸درصد رای را به انقلاب خواهند داد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر این که حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش جزو اولویت‌های اصلی ما است، گفت: خوشبختانه امسال با وجود کرونا افتخارات علمی و فرهنگی خوبی نصیب شهرستان‌بناب شد که می بایست سالیان بعد نیز شاهد این پیشرفت‌ها باشیم.

انتهای پیام / داود زیبائی